Розробки уроків - Математика. 1 клас. II семестр за підручником Ф. М. Рівкінд - 2013 рік

НУМЕРАЦІЯ ЧИСЕЛ ВІД 21 ДО 100. ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ У МЕЖАХ 100 НА ОСНОВІ НУМЕРАЦІЇ

Урок 132. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ УЧНІВ

Мета: повторити і закріпити вивчений матеріал; вдосконалювати навички усної лічби; закріпити вміння розв'язувати задачі; розвивати спостережливість, вміння міркувати, порівнювати; виховувати інтерес до математики.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

ІІ. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Гра «Математична естафета»

На дошці заздалегідь написані приклади у три стовпчики. Учні об’єднуються у три команди (за кількістю рядів у класі, але кількість учнів у кожному ряду має бути рівною). Перші учасники гри від кожної команди одночасно підходять до дошки, розв’язують перший приклад зі свого стовпчика, потім повертаються на свої місця, віддавши крейду другому членові команди. Виграє команда, яка швидше і без помилок розв’яже свої приклади.

43 - 11

36 - 12

21 - 20

40 + 8

50 + 8

37 + 61

92 + 4

77 - 7

41 - 20

56 - 23

17 + 22

72 - 2

45 -30

52 - 20

68 + 21

2. Хвилинка каліграфії

Написання числа 25.

Характеристика числа: парне — непарне, на якому місці, скільки десятків і одиниць, скільки цифр для запису, одноцифрове або двоцифрове, попереднє і наступне число до даного.

3. Гра «Третій зайвий»

— Усі ми знаємо гру «Третій зайвий», де необхідно виключити із запропонованого ряду «зайве» і відповідь обґрунтувати (відповіді можуть бути різними).

1) 1; 2; 3; 4; 5;

2) гривня, алтин, копійка, долар;

3) шістка, сімка, вісімка, копійка, десятка.

ІІІ. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ УЧНІВ

Тестування «Нумерація чисел від 21 до 100»

1) Число сорок шість цифрами записують так:

а) 406; б) 46; в) 40; г) 64.

2) 6 дес. 8 од.— це:

а) 60 б) 86; в) 68; г) 80.

3) Скільки десятків у числі 76?

а) 70; б) 6; в) 8; г) 7.

4) Число 93 можна замінити виразом:

а) 90 + 3; б) 90 - 3; в) 93 - 90; г) 93 + 3.

5) Яке з чисел при лічбі стоїть між 39 і 41?

а) 39; б) 40; в) 41; г) 42.

6) Яке з чисел при лічбі стоїть після числа 79?

а) 78; б) 80; в) 70; г) 81.

7) Познач правильну відповідь.

73 + 1 =

а) 73; б) 74; в) 83; г) 72.

50 - 1 =

а) 40; б) 48; в) 49; г) 51.

29 + 1 =

а) 39; б) 31; в) 30; г) 28.

8) 34 > 30 на:

а) 34; б) 30; в) 4; г) 31.

9) 60 збільшити на суму чисел 10 і 30.

а) 100; б) 30; в) 40; г) 20.

10) У одному мішку 4 десятки кілограмів цукру, а в другому — 6 десятків кілограмів. На скільки кілограмів цукру менше в першому мішку, ніж у другому?

а) На 100 кг; б) на 20 кг; в) на 40 кг; г) на 2 кг.

11) На початок навчального року Андрійко купив 29 зошитів. За першу чверть він використав 15 зошитів. Щоб дізнатися, скільки зошитів залишилося в Андрійка, потрібно...:

а) 29 - 5; б) 29 - 15; в) 29 + 15.

Фізкультхвилинка

IV. РОЗВИТОК МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ

1. Розв'язування задач

1) У магазині було 75 кг сметани. Продали 45 кг. Скільки сметани залишилось? На скільки менше сметани залишилось, ніж продали?

2)

Було

Відремонтував

Залишилося

68 стільців

43 стільці

?

Скільки стільців залишилося? На скільки більше було стільців, ніж залишилося?

3) Число збільшили на 32 і дістали 57. Яке число збільшили? Учні записують приклад з «віконцем» і розв’язують його.

2. Робота за підручником. розв'язування цікавих задач (с. 139)

Завдання 1

— Скільки курячих яєць може вміститись у 2 страусиних яйцях? (40 яєць) Завдання 2

— На скільки метрів довжина тіла новонародженого китеняти менша за довжину тіла його матері? (На 20 м)

Завдання 3

— Скільки журавлів звили гнізда? (4 журавлі) Скільки журавлів лишилося без сімейних турбот? (11 журавлів)

Завдання 4

— На скільки років Мася старша за Кару? (На 20 років)

V. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ

— Які завдання тесту здалися вам складними? Як ви вважаєте чому?






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами.

Всі матеріали на сайті доступні за ліцензією Creative Commons Attribution-Sharealike 3.0 Unported CC BY-SA 3.0 та GNU Free Documentation License (GFDL)

Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посиланням на сайт, будьте вдячними ми приклали багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2007-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.