Розробки уроків - Математика. 1 клас. II семестр за підручником Ф. М. Рівкінд - 2013 рік

НУМЕРАЦІЯ ЧИСЕЛ ВІД 21 ДО 100. ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ У МЕЖАХ 100 НА ОСНОВІ НУМЕРАЦІЇ

Урок 135. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ УЧНІВ.

Мета: повторити і закріпити вивчений матеріал; вдосконалювати навички усної лічби; закріпити вміння розв'язувати задачі; розвивати спостережливість, уміння міркувати, порівнювати; виховувати інтерес до математики.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

ІІ. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Гра «Математична естафета»

2. Хвилинка каліграфії з логічним завданням

— З’ясуйте закономірність у запису числового ряду та продовжте його.

13; 2; 13; 5; 13; 8; ...; ...

3. Математичний диктант

• До числа 39 додати 30.

• Число 52 збільшити на 43.

• Число 37 зменшити на 23.

4. Розв'язування і порівняння задач

1) В однієї білки 12 горіхів, а в другої — на 3 менше. Скільки горіхів у другої білки?

2) У білки було 12 горіхів, після того, як до неї завітала сойка, горіхів стало на 3 менше. Скільки горіхів залишилось у білки?

5. Розв'язування прикладів

56 + 30 94 - 84 32 + 37 85 - 43 63 - 61

37 + 10 61 - 40 60 + 29 100 - 80 34 + 15

ІІІ. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ УЧНІВ

1. Тестування

1) Перший доданок 40, другий 57. Чому дорівнює сума?

а) 94; б) 97; в) 17.

2) Зменшуване 83, від’ємник 71. Чому дорівнює різниця?

а) 62; б) 22; в) 12.

3) На скільки 80 більше, ніж 20?

а) на 40; б) на 60; в) на 100.

4) 1 дм 6 см — скільки см?

а) 5; б) 16; в) 20.

5) 6 дес. 4 од.— яке число?

а) 10; б) 64; в) 46.

2. Розв'язування задачі за поданим планом

У кота Леопольда було 18 тістечок. Він дав мишенятам 3 і 4 тістечка. Скільки тістечок залишилося у Леопольда?

План розв'язування

1) Скільки тістечок дав Леопольд мишенятам?

2) Скільки тістечок залишилося у Леопольда?

3. Самостійна робота

63 - 60 45 + 42 36 - 12 98 - 64

76 - 34 49 - 33 48 - 15 65 - 45

1 варіант — 1-й рядок;

2 варіант — 2-й рядок.

Фізкультхвилинка

IV. РОЗВИТОК МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ

Робота за підручником. розв'язування цікавих задач (с. 140)

Завдання 14

— Яка буде маса півня, коли він стане на ваги двома ногами? (2 кг) Завдання 15

— Яка найменша кількість цукерок має бути, щоб серед них були дві цукерки одного сорту?(3)

V. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ

— Оцініть свою роботу на уроці смайликом.






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами.

Всі матеріали на сайті доступні за ліцензією Creative Commons Attribution-Sharealike 3.0 Unported CC BY-SA 3.0 та GNU Free Documentation License (GFDL)

Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посиланням на сайт, будьте вдячними ми приклали багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2007-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.