Розробки уроків - МАТЕМАТИКА 2 клас II семестр за підручником Ф. М. Рівкінд - 2013 рік

МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ. ТАБЛИЧНЕ МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ (продовження)

Урок 94. КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 6

Мета: перевірити навички табличного множення і ділення чисел 4 і 5 і вміння розв'язувати задачі, знаходити значення виразів, які включають дії одного ступеня і різних ступенів; розвивати мислення; виховувати культуру оформлення письмових робіт.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. КОНТРОЛЬНА РОБОТА

1 варіант

1. Задача.

На дослідній ділянці юннати виростили 36 гладіолусів, а хризантем — у 4 рази менше. Скільки квітів виростили юннати на ділянці?

2. Обчислити.

3. Знайти значення виразу а + а ∙ 9, якщо а = 4.

4. Знайти третину від числа 24.

5. Побудувати квадрат зі стороною 4 см і знайти його периметр.

Додаткове завдання

Поставити дужки так, щоб отримати правильну рівність.

80 - 20 : 4 + 5 = 70

2 варіант

1. Задача.

На полиці стояли 4 книги з віршами, а з оповіданнями в 6 разів більше. Скільки всіх книг стояло на полиці?

2. Обчислити.

3. Знайти значення виразу 4 ∙ а + 6, якщо а = 8.

4. Знайти чверть від числа 24.

5. Побудувати квадрат зі стороною 3 см і знайти його периметр.

Додаткове завдання

Поставити дужки так, щоб отримати правильну рівність.

90 – 25 + 15 : 5 = 62

Шкала оцінювання

1 з.— 2,5 бала: 1 бал за хід розв’язання;

1 бал за правильність обчислень (по 0,5 бала за дію);

0,5 бала за пояснення.

2 з.— 4 бали: по 0,25 бала за дію.

3 з.— 1 бал.

4 з.— 1 бал.

5 з.— 2 бали: 1 бал за правильність обчислень;

1 бал за побудову квадрата.

Додаткове завдання — 1,5 бала.

Фізкультхвилинка

III. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЛОГІЧНИХ ЗАДАЧ

1) Скільки існує двоцифрових чисел, у яких усі цифри парні?

Розв’язання. На першому місці не може стояти нуль. Тому всього буде 4 ∙ 5 = 20 чисел.

1-ша цифра

2-га цифра

 

0

2

4

6

8

2

20

22

24

26

28

4

40

42

44

46

48

6

60

62

64

66

68

8

80

82

84

86

88

Відповідь: 20 чисел.

2) Скільки існує двоцифрових чисел, у яких усі цифри непарні?

Розв’язання. У двоцифровому числі дві цифри. Перша цифра має бути непарною, тобто це може бути 1; 3; 5; 7 або 9. Друга цифра також непарна, тобто теж 1; 3; 5; 7 або 9. Тому всього таких чисел 25. Це добре видно з таблиці:

1-ша цифра

2-га цифра

 

1

3

5

7

9

1

11

13

15

17

19

3

31

33

35

37

39

5

51

53

55

57

59

7

71

73

75

77

79

9

91

93

95

97

99

Відповідь: 25 чисел.

3) Гра «Утвори пари».

4) Грицько, Іванко і Миколка живуть в одному будинку. Один з хлопчиків блондин, другий — русявий, третій — брюнет. Відомо, що Грицько дружить з брюнетом; русявий хлопчик і Іванко вчаться в одному класі; Миколка запросив на свій день народження Грицька і блондина.

Назвіть ім’я блондина. Назвіть ім’я русявого хлопчика.

Відповідь:

 

Грицько

Іванко

Миколка

блондин

-

+

-

русявий

+

-

-

брюнет

-

-

+

IV. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити