Розробки уроків - МАТЕМАТИКА 2 клас II семестр за підручником Ф. М. Рівкінд - 2013 рік

МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ. ТАБЛИЧНЕ МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ (продовження)

Урок 104. ВПРАВИ І ЗАДАЧІ НА ЗАСВОЄННЯ ТАБЛИЦІ ДІЛЕННЯ НА 7. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ

Мета: закріплювати знання таблиці ділення на 7; формувати вміння розв'язувати задачі; удосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, математичне мовлення, розширювати світогляд; виховувати уважність.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1. Перевірка домашнього завдання (с. 137, завдання 853; 854)

Завдання 853

— Прочитайте розв’язання рівнянь.

Завдання 854

— Скільки шматків тканини отримали?

2. Усна лічба

1) Гра «Ерудит».

— Що таке бамбук?

— Обчисліть і знайдіть правильну відповідь.

Відповідь: трава.

— Бамбук належить до трав і є близьким родичем пирію і тимофіївки. Росте дуже швидко і досягає заввишки 50 м. Цвіте один раз на декілька десятків років. (Демонстрування зображення бамбука.)

2) Математична «доріжка».

63

56

49

42

35

28

21

14

7

: 7

                 

3. Індивідуальне опитування

Картка 1

1) Порівняй.

2) Задача.

Для засолювання купили 42 кг огірків, а для салату — на 35 кг менше. У скільки разів більше купили огірків для засолювання, ніж для салату?

Картка 2

1) Порівняй.

2) Задача.

У відрі 35 помідорів, а в мисці — в 7 разів менше. На скільки менше помідорів у мисці, ніж у відрі?

4. Хвилинка каліграфії

— Запишіть відповіді математичної «доріжки».

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

— Сьогодні на уроці ми закріпимо знання таблиці ділення на 7.

IV. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Робота за підручником (с. 137-138)

Завдання 855. Робота в групах Усне виконання завдання.

Завдання 856. Математичний диктант

Один учень працює біля дошки.

Завдання 857. Робота в групах

Учні складають вирази за таблицею. Знаходять їх значення.

Завдання 858

Один учень біля дошки розв’язує і пояснює.

Завдання 859

Під час повторення умови один учень записує коротку умову і пояснює розв’язання. Після цього учні самостійно записують розв’язання. Учитель перевіряє.

Завдання 860. Самостійне виконання завдання

Один учень працює біля дошки.

Завдання 861. Робота в парах

2. Фізкультхвилинка

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Запис виразів та обчислення їх значень

• Суму чисел 2 і 7 помножити на 4.

• Різницю чисел 90 і 45 поділити на 5.

• До 18 додати частку чисел 35 і 7.

• Від частки чисел 28 і 4 відняти частку чисел 18 і 6.

2. Офтальмологічна пауза

3. Розв'язування логічної задачі

Завдання 851

У двох їжаків було 7 яблук. Чи могло у одного з них бути на 6 яблук більше, ніж у другого? (Не могло, бо тоді у другого їжака 0 яблук, що суперечить умові задачі.)

VI. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

С. 138, завдання 863; 864.





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити