Розробки уроків - МАТЕМАТИКА 2 клас II семестр за підручником Ф. М. Рівкінд - 2013 рік

МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ. ТАБЛИЧНЕ МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ (продовження)

Урок 110. ТАБЛИЦЯ ДІЛЕННЯ НА 8. ВПРАВИ НА ЗАСВОЄННЯ ТАБЛИЦІ ДІЛЕННЯ НА 8. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ

Мета: ознайомити учнів з таблицею ділення на 8; формувати вміння виконувати завдання на застосування табличного ділення; вдосконалювати обчислювальні навички, розвивати логічне мислення, увагу, виховувати інтерес до математики.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1. Перевірка домашнього завдання (с. 143, завдання 903; 904)

Завдання 903

— Прочитайте виписані вирази та їх значення.

Завдання 904

— Скільки всього борошна використали за тиждень?

2. Усна лічба (за вибором учителя)

3. Повторення одиниць вимірювання

— Які одиниці часу ви знаєте?

— Заповніть пропуски.

1 століття = 100 років

— Прокоментуйте розв’язання.

1 год + 7 хв - 20 хв

— Які одиниці довжини вам відомі?

— Заповніть пропуски.

— Прокоментуйте розв’язання.

2 м + 6 дм - 17 дм

4. Хвилинка каліграфії

— Рахуйте вісімками, починаючи з 24 і закінчуючи 80. Запишіть названі числа.

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

— Сьогодні на уроці ми вивчимо таблицю ділення на 8.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Робота за підручником (с. 143-144)

Завдання 905. Колективне опрацювання матеріалу

Учні «ланцюжком» читають і пояснюють складання таблиці ділення на 8. Завдання 906. Письмове виконання завдання з опорою на таблицю ділення числа 8 1 стовпчик — колективне розв’язування;

2; 3; 4 стовпчики — за варіантами:

1 варіант — 1-й рядок;

2 варіант — 2-й рядок.

Завдання 907. Коментоване розв'язування завдання

Учні пояснюють, які рівності та нерівності істинні, а які — хибні.

Завдання 908. Коментоване розв'язування рівнянь Учні пригадують, як знайти множник і дільник.

— Як називаються компоненти множення? ділення?

— Що невідомо?

— Як знайти невідомий множник? дільник?

Завдання 909. Самостійне виконання завдання

Один учень працює біля дошки.

Завдання 910

Під час повторення умови один учень записує коротку умову і пояснює розв’язання. Після цього учні самостійно записують розв’язання. Учитель перевіряє.

Завдання 911

Ознайомившись з умовою задачі, учні складають її короткий запис та самостійно розв’язують.

Завдання 912. Колективне розв'язування задачі

Аналіз умови задачі, запис скороченої умови, складання плану розв’язання задачі:

1) Яка довжина сторони малого квадрата?

2) Яка довжина сторони великого квадрата?

3) Який периметр великого квадрата?

Після цього один учень біля дошки розв’язує і пояснює.

2. Фізкультхвилинка

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Обчислення значень виразів

2. Робота над задачею

У їдальні було 80 кг борошна. Протягом тижня щодня на випічку витрачали по 8 кг. Скільки кілограмів борошна залишилося в їдальні?

3. Офтальмологічна пауза

4. Розв'язування логічного завдання

— У кожному виразі поставте дужки так, щоб його значення збільшилося.

Відповідь:

VI. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

С. 144, завдання 913; 914.





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити