Розробки уроків - МАТЕМАТИКА 2 клас II семестр за підручником Ф. М. Рівкінд - 2013 рік

МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ. ТАБЛИЧНЕ МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ (продовження)

Урок 119. ПОВТОРЕННЯ Й ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО САМОСТІЙНА РОБОТА

Мета: формувати навички швидких обчислень табличних випадків множення і ділення; вдосконалювати вміння розв'язувати задачі; розвивати логічне мислення; виховувати пізнавальну активність, самостійність.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1. Перевірка домашнього завдання (с. 153, завдання 978; 979)

Завдання 978

У маленьких бунгало на березі моря жили троє кошенят: Біле, Чорне і Руде. У бунгало № 1 і № 2 жило не Чорне кошеня. Біле кошеня жило не в бунгало № 1. У якому бунгало жило кожне кошеня?

 

№ 1

№ 2

№ 3

Біле

-

+

-

Чорне

-

+

 

Руде

+

-

-

Завдання 979

На пательні вміщаються 2 шматочки запашного хліба. Щоб підсмажити шматочок хліба з одного боку, потрібна 1 хв. Як підсмажити за 3 хв 3 шматочки з обох боків?

 

1 хв

+

 

+

     

2 хв

 

+

   

+

 

3 хв

     

+

 

+

2. Усна лічба

Робота за таблицями

а

27

32

34

8

30

b

15

8

22

12

19

c

6

5

7

5

7

(а + b) : с

         

Множник

9

 

8

6

 

7

Множник

8

9

8

 

6

 

Добуток

 

81

 

24

48

49

3. Хвилинка каліграфії

— Запишіть множину чисел, які діляться на 8.

4. Математичний диктант

• Суму чисел 6 і 3 збільшити у 8 разів.

• Число 63 зменшити у 7 разів і додати 41.

• Добуток чисел 8 і 8 зменшити на 37.

• Частку чисел 56 і 8 збільшити на 28.

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

— Сьогодні на уроці ми повторимо вивчений матеріал.

IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Розв'язування задач

1) Дві групи учнів пришивали ґудзики. В одній групі було 4 учні, а в другій — 5. Перша група пришила 24 ґудзики, а друга — 25. Яка група працювала краще?

Після колективного ознайомлення зі змістом задачі учні складають план розв’язання:

1) Скільки ґудзиків пришив 1 учень першої групи? (24 : 4 = 6)

2) Скільки ґудзиків пришив 1 учень другої групи? (25 : 5 = 5)

3) Яка група працювала краще? (6 > 5)

Відповідь: перша група працювала краще.

Сильніші учні, скориставшись планом, самостійно записують її розв’язання у зошити. Решта учнів разом з учителем розглядають план розв’язання і визначають дії.

2) Від першої корови доярка надоїла 6 л молока, а від другої — на 3 л більше. Скільки літрів молока доярка надоїла від двох корів?

Під час повторення умови один учень записує коротку умову і пояснює розв’язання. Учитель звертає увагу на те, яким чином виконуються обчислення.

Фізкультхвилинка

2. Самостійна робота

1 варіант

1) Розв’язати задачу:

8 кг бананів коштують 56 грн. Скільки коштують 9 кг бананів?

2) Знайти значення виразів.

3) Відновити рівності.

2 варіант

1) Розв’язати задачу.

За 6 пакетів рису заплатили 24 грн. Скільки потрібно заплатити за 8 таких пакетів?

2) Знайти значення виразів.

3) Відновити рівності.

V. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

С. 153, завдання 980; 981.





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити