Розробки уроків - МАТЕМАТИКА 2 клас II семестр за підручником Ф. М. Рівкінд - 2013 рік

МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ. ТАБЛИЧНЕ МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ (продовження)

Урок 121. КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 8

Мета: перевірити рівень засвоєння учнями табличного множення і ділення, вміння розв'язувати задачі вивчених видів, знання порядку виконання арифметичних дій; удосконалювати обчислювальні навички, вміння працювати самостійно; виховувати культуру оформлення письмових робіт.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

III. КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ

1 варіант

1. Розв’яжи задачу.

У магазин привезли 15 ящиків печива, цукерок — на 25 ящиків більше, а халви — в 5 разів менше, ніж цукерок. Скільки ящиків халви привезли в магазин?

2. Розв’яжи приклади.

3. Добери пропущені числа.

Додаткове завдання

Сума периметрів рівностороннього трикутника і квадрата дорівнює 21 см. Накресли квадрат, якщо сторони обох фігур мають однакову довжину.

2 варіант

1. Розв’яжи задачу.

У перший день учні підклеїли 35 книг, у другий — на 7 книг більше, а в третій день — у 6 разів менше, ніж у другий. Скільки книг підклеїли в третій день?

2. Розв’яжи приклади.

3. Добери пропущені числа.

Додаткове завдання

Сторона рівностороннього трикутника дорівнює 4 см. Знайди сторону квадрата, периметр якого дорівнює периметру трикутника.

Шкала оцінювання

1 з.— 2,5 бала: 1 бал за хід розв’язання;

0,5 бала за правильність обчислень (по 0,5 бала за дію).

2 з.— 4,5 бала: по 0,25 бала за дію;

1 бал — за порядок дій.

3 з.— 3 бали: по 0,5 бала за вираз.

Додаткове завдання — 2 бали.

Самоперевірка

IV. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЛОГІЧНИХ ЗАДАЧ

1. Перевірка домашнього завдання

Завдання 982

Навколо клумби квадратної форми потрібно розкласти 12 камінчиків так, щоб біля кожної сторони була однакова кількість камінців. Як це зробити? (По 1 камінчику в кути і ще по 2 — біля кожної сторони.)

Завдання 983

У Юлі, Діни і Алли є домашні улюбленці: собака, кішка та кролик. У Діни не кішка, у Юлі не кролик і не кішка. Яка тваринка є у кожної з дівчаток?

 

Собака

Кішка

Кролик

Юля

+

-

-

Діна

-

-

+

Алла

-

+

-

2. Робота над задачею

Маса зайця на 3 кг більша ніж маса кроля. Маса двох зайців така сама, як і 5 кролів. Яка маса зайця, а яка — кроля?

1) 3 ∙ 2 = 6 (кг) — більша маса двох зайців;

2) 5 - 2 = 3 (кр.) — важать 6 кг;

3) 6 : 3 = 2 (кг) — маса 1 кроля;

4) 2 + 3 = 5 (кг) — маса 1 зайця.

Перевірка: 5 ∙ 2 = 2 ∙ 5.

3. Складання задач за схемами

V. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити