Розробки компетентнісно орієнтованих уроків - Математика 3 клас I семестр за підручником М. В. Богдановича - 2017
ОРІЄНТОВНЕ КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
І семестр
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
|
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 2-й клас |
|||
1 |
Усна і письмова нумерація чисел у межах 100. Випадки додавання і віднімання, пов’язані з нумерацією чисел |
||
2 |
Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Периметр трикутника |
||
3 |
Додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток. Складання задач за коротким записом |
||
4 |
Зв’язок дій додавання і віднімання. Перевірка додавання відніманням |
||
5 |
Ознайомлення з поняттям «рівняння». Розв’язок (корінь) рівняння. Розв’язування задачі за планом |
||
6 |
Додавання і віднімання виду 38 + 2; 80 - 4. Розв’язування рівнянь. Обернені задачі |
||
7 |
Повторення випадків додавання і віднімання виду 36 + 7; 73 - 8. Задачі, що містять дворазове збільшення (зменшення) на кілька одиниць |
||
8 |
Назви чисел при відніманні. Перевірка віднімання додаванням. Знаходження значень виразів з буквеним компонентом. Периметр трикутника |
||
9 |
Письмове додавання і віднімання двоцифрових чисел. Розв’язування рівнянь. Складання і розв’язання рівнянь за текстовим формулюванням. Задачі на знаходження третього доданка |
||
10 |
Додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач двома способами |
||
11 |
Віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток. Розв’язування задач |
||
12 |
Дія множення. Назви чисел при множенні. Таблиці множення чисел 2 і 3. Розв’язування складеної задачі на дві дії. Розв’язування задач |
||
13 |
Дія ділення. Назви чисел при діленні. Зв’язок дій множення і ділення. Задачі на ділення. Розв’язування задач, що містять дворазове зменшення на кілька одиниць |
||
14 |
Повторення таблиць множення числа 4 і ділення на 4. Використання таблиці для розв’язування задач і знаходження значень виразів. Самостійна робота |
||
15 |
Повторення таблиць множення числа 5 і ділення на 5. Використання таблиці для розв’язування задач і знаходження значень виразів. Складання і розв’язування задач |
||
16 |
Тематична контрольна робота № 1 |
||
Таблиці множення і ділення |
|||
17 |
Аналіз контрольної роботи. Повторення таблиць множення числа 6 і ділення на 6. Розв’язування задачі на дві дії різного ступеня |
||
18 |
Доба, година, хвилина, секунда. Визначення часу за годинником |
||
19 |
Ознайомлення із взаємозв’язаними величинами: ціна, кількість, вартість |
||
20 |
Розв’язування задач на знаходження четвертого пропорційного способом зведення до одиниці |
||
21 |
Розв’язування задач на знаходження четвертого пропорційного способом зведення до одиниці |
||
22 |
Задачі на спосіб зведення до одиниці. Дії з іменованими числами |
||
23 |
Повторення таблиць множення числа 7 і ділення на 7. Розв’язування задач на спосіб зведення до одиниці |
||
24 |
Задачі з буквеними даними (ознайомлення). Складання виразів та знаходження їх значень |
||
25 |
Задачі з буквеними даними. Розв’язування задач на кратне порівняння. Вправи на засвоєння таблиць множення числа 7 і ділення на 7 |
||
26 |
Розв’язування виразів і задач |
||
27 |
Розв’язування задач на спосіб зведення до одиниці (другий вид). Розв’язування рівнянь на знаходження невідомого множника. Розв’язування задач за таблицею |
||
28 |
Повторення таблиць множення числа 8 і ділення на 8. Задачі на спосіб зведення до одиниці (другий вид) |
||
29 |
Задачі на спосіб зведення до одиниці (другий вид). Види трикутників |
||
30 |
Розв’язування складених задач. Складання і розв’язування рівнянь |
||
31 |
Робота над задачами на кратне порівняння двох часток. Складені задачі з буквеними даними |
||
32 |
Повторення таблиць множення числа 9 і ділення на 9. Розв’язування задач |
||
33 |
Розв’язування задач на дві і три дії. Складання виразів та знаходження їх значень |
||
34 |
Розв’язування виразів та задач. Переставний закон множення |
||
35 |
Сполучний закон множення. Множення чисел Oil |
||
36 |
Ділення на 1. Ділення рівних чисел. Ділення 0. Неможливість ділення на 0 |
||
37 |
Самостійна робота |
||
38 |
Тематична контрольна робота № 2 |
||
Нумерація трицифрових чисел |
|||
39 |
Аналіз контрольної роботи. Лічба в межах 199. Додавання і віднімання 1. Задачі на сумісні дії першого і другого ступеня |
||
40 |
Утворення числа 200. Назви чисел третього розряду. Задачі на дві дії, що містять знаходження невідомого зменшуваного |
||
41 |
Утворення трицифрових чисел із сотень, десятків і одиниць. Назви розрядних чисел. Задачі на спільну роботу |
||
42 |
Читання трицифрових чисел записаних у нумераційній таблиці. Додавання розрядних чисел. Творча робота над задачею |
||
43 |
Запис трицифрових чисел у нумераційній таблиці. Порівняння чисел. Розв’язування задач на три дії |
||
44 |
Визначення числа сотень і десятків у трицифровому числі. Віднімання від трицифрового числа одиниць певного розряду. Розв’язування задач, що містять збільшення (зменшення) числа у кілька разів |
||
45 |
Міри довжини. Міліметр. Відношення між одиницями мір довжини. Креслення і вимірювання відрізків. Аналіз розв’язання задачі на три дії |
||
46 |
Міри довжини. Кілометр. Порівняння значень величин. Відношення між одиницями мір довжини. Творча робота над задачею |
||
47 |
Міри маси. Грам. Тонна. Центнер. Відношення між одиницями мір маси. Задачі з буквеними даними |
||
48 |
Самостійна робота |
||
49 |
Тематична контрольна робота № 3 |
||
Додавання і віднімання в межах 1000. Усне додавання і віднімання |
|||
50 |
Аналіз контрольної роботи. Додавання і віднімання круглих сотень. Додавання круглих десятків з переходом через десяток. Задачі на дві дії першого ступеня. Творча робота над задачею |
||
51 |
Додавання і віднімання круглих сотень і круглих десятків. Розширена задача на зведення до диниці. Додавання виду 520 + 340 |
||
52 |
Усне віднімання виду 470 - 320. Задачі і вправи на застосування прийомів обчислень. Задача, що містить суми двох і трьох доданків |
||
53 |
Додавання і віднімання виду 430 + 500; 430 + 50; 760 - 40; 760 - 400. Складена задача, що містить суми двох і трьох доданків |
||
54 |
Порівняння способів усного додавання круглих трицифрових чисел. Обчислення значень буквених виразів. Розширена задача на зведення до одиниці |
||
55 |
Порівняння способів усного віднімання круглих трицифрових чисел. Перевірка —-,м - = - - додаванням. Розв’язування задачі на три дії |
||
56 |
Додавання і віднімання виду 230 + 70; 200 - 60. Дії з іменованими числами. Розв'язування задач |
||
57 |
Усне додавання і віднімання круглих трицифрових чисел без переходу через десяток. Розширена задача на зведення до одиниці |
||
58 |
Додавання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд виду 380 - 590 |
||
59 |
Віднімання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд виду 420 - 70 |
||
60 |
Самостійна робота |
||
61 |
Тематична контрольна робота № 4 |
||
62 |
Аналіз контрольної роботи. Віднімання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд виду 650 - 290. Віднімання круглих трицифрових чисел виду 600 - 270 |
||
63 |
Віднімання круглих трицифрових чисел виду 600 - 270. Периметр трикутника |
||
64 |
Урок повторення та узагальнення знань |
Примітка. У чинній навчальній програмі не зазначено чітку послідовність розділів курсу та кількість годин для їх вивчення (подане планування є орієнтовним та може бути скориговане вчителем, зважаючи на конкретну навчальну ситуацію в класі та педагогічну доцільність).
Матеріали для проведення уроків контролю навчальних досягнень уміщено в окремих посібниках Видавничої групи «Основа».