Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

УРОКИ МАТЕМАТИКИ В 4 КЛАСІ - До підручника МАТЕМАТИКА, 4 клас М. В. Богдановича - 2015 рік

ІІ СЕМЕСТР (71 ГОД)

МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ НА РОЗРЯДНІ ЧИСЛА

34/2. ТЕМА: ДІЛЕННЯ З ОСТАЧЕЮ НА ДВОЦИФРОВІ ЧИСЛА. УСНЕ ДІЛЕННЯ КРУГЛИХ ЧИСЕЛ НА РОЗРЯДНІ (867-875)

ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ПОВТОРИТИ ДІЛЕННЯ З ОСТАЧЕЮ НА ДВОЦИФРОВІ ЧИСЛА; ЗАКРІПЛЮВАТИ ВМІННЯ ДІЛИТИ КРУГЛІ ЧИСЛА НА РОЗРЯДНІ; УДОСКОНАЛЮВАТИ ВМІННЯ РОЗВ'ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ НА ПРОПОРЦІЙНИЙ ПОДІЛ

І. Перевірка домашнього завдання

Вибірково пояснити обчислення виразів вправи 866. Користуючись розв’язанням задачі 865, порівняти дроби 3/8 i 2/7.

II. Актуалізація та корекція опорних знань учнів

1. Завдання для опитування.

1) Обчислити: 63 : 7; 64 000 : 400.

2) Задача. У майстерні з двох сувоїв тканини пошили 12 наметів для туристів. У першому сувої було 84 м тканини, а у другому - 60 м. Скільки наметів пошили з кожного сувою?

2. Усні обчислення.

1) Вправа 867.

2) Обчислити: 720 : 90; 1600 : 80; 3600 : 40; 4500 : 90; 54 000 : 600.

3) Задача. Периметр дитячого майданчика квадратної форми 360 м. Знайти його площу.

III. Повідомлення теми та мети уроку

Учитель повідомляє, що на уроці учні ділитимуть багато- цифрові числа на розрядні, на двоцифрові числа з остачею.

IV. Вивчення нового матеріалу

1. Самостійна робота за вправою 868. Наголосити, що пояснення ділення з остачею на двоцифрове число таке саме, як і при діленні на одноцифрове. Трудність лише в доборі частки. Показати прийом знаходження частки, замінюючи дільник розрядним числом. (Щоб знайти частку 98 : 24, поділимо 98 на 20. Для цього достатньо 9 поділити на 2, буде 4. Перевіримо... і т. д.).

2. Вправа 869 - під керівництвом учителя і самостійно.

V. Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

1. Задача 870. Розв’язати двома способами під керівництвом учителя.

2. Задача 871. Коротко записати задачу, скласти план, розв’язання записати самостійно. Як зміниться розв’язання, якщо запитання замінити таким: «На скільки більше годин працював двигун до перерви, ніж після неї?»?

3. Вправа 872 - самостійно. Сильніші учні розв’язують задачу 873 і пояснюють розв’язання всьому класу.

4. Додаткові диференційовані завдання.

Задача 1. Маса 3 однакових ящиків яблук 117 кг. Яка маса 5 однакових ящиків слив, якщо маса одного ящика слив на 16 кг менша від маси ящика яблук?

Задача 2. Перша бригада може посадити в лісі 144 дерева за 12 днів, а друга - таку саму кількість за 24 дні. За скільки днів посадять обидві бригади ці дерева, якщо працюватимуть разом? (Скласти і записати план розв’язування).

VI. Підсумок уроку

Ділили числа з остачею на двоцифрові та круглі багатоцифрові числа - на розрядні. Які труднощі виникли на уроці? Що найбільше сподобалося?









загрузка...

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.