УРОКИ МАТЕМАТИКИ В 4 КЛАСІ - До підручника МАТЕМАТИКА, 4 клас М. В. Богдановича - 2015 рік

ІІ СЕМЕСТР (71 ГОД)

МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ НА РОЗРЯДНІ ЧИСЛА

36/2. ТЕМА: ДІЛЕННЯ ТРИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА КРУГЛІ ДЕСЯТКИ З ОСТАЧЕЮ. ПОРІВНЯННЯ ЗАДАЧ НА ПРОПОРЦІЙНЕ ДІЛЕННЯ (885-892)

ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ЗАКРІПИТИ ВМІННЯ ДІЛИТИ ТРИЦИФРОВІ ЧИСЛА НА КРУГЛІ ДЕСЯТКИ З ОСТАЧЕЮ; УДОСКОНАЛЮВАТИ ВМІННЯ РОЗВ’ЯЗУВАТИ ТА ПОРІВНЮВАТИ ЗАДАЧІ НА ПРОПОРЦІЙНЕ ДІЛЕННЯ

І. Перевірка домашнього завдання

Фронтальна перевірка. З’ясувати, що зміниться внаслідок заміни числа 9/100 числом 3/100. А якщо замінити слова «1/9 остачі» словами «1/3 того, що першого дня»? Змінити запитання, щоб у розв’язанні додалася ще одна дія. Вправа 883. Вибірково пояснити вибір частки.

ІІ. Актуалізація та корекція опорних знань учнів Усні обчислення.

Частку чисел 760 і 76 зменшити в 10 разів. Число 4200 поділити на добуток чисел 3 і 10. Суму чисел 180 і 360 поділити на 60. Число 350 помножити на частку чисел 40 і 2. Число 530 поділити на добуток чисел 30 і 2.

III. Повідомлення теми та мети уроку

Учитель повідомляє, що на уроці діти продовжать ділити трицифрові числа на круглі десятки з остачею, розв’язувати та порівнювати задачі.

IV. Повторення та закріплення вивченого матеріалу

1. Вправа 885. Дати скорочене пояснення добору частки від ділення трицифрового числа на круглі десятки. Три вирази вправи розв’язати, коментуючи з місця, решту - самостійно.

2. Вправу 886 виконати самостійно.

3. Задачу 887 (1) розв’язати під керівництвом учителя. Скласти до неї обернені.

4. Прочитати задачу 887 (2). Скласти план розв’язування. Порівняти з планом розв’язування задачі 887 (1).

5. Вправу 888 виконати самостійно. Порівняти рівняння та їх розв’язки.

6. Задача 890. Сильніші учні розв’язують задачу 889*.

7. Додаткові диференційовані завдання.

Задача 1. Найменша сторона трикутника менша, а найбільша сторона трикутника більша за середню за довжиною сторону на 2 см. Обчислити периметр трикутника, якщо найменша зі сторін дорівнює 7 см.

Задача 2. Різниця між масою першого і другого ящиків дорівнює 5 кг, а між масою другого і третього ящиків - 2 кг. Яка маса кожного ящика, якщо загальна маса дорівнює 36 кг?

V. Підсумок уроку

Поділити: 608 : 70; 242 : 60. Оцінювання учнями своєї роботи на уроці.






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.