Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

УРОКИ МАТЕМАТИКИ В 4 КЛАСІ - До підручника МАТЕМАТИКА, 4 клас М. В. Богдановича - 2015 рік

ІІ СЕМЕСТР (71 ГОД)

МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ НА РОЗРЯДНІ ЧИСЛА

39/2. ТЕМА: ДІЛЕННЯ ЧИСЕЛ, ЩО ЗАКІНЧУЮТЬСЯ НУЛЯМИ. ДІЛЕННЯ ІМЕНОВАНИХ ЧИСЕЛ (911-920)

ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ЗАКРІПЛЮВАТИ ВМІННЯ ВИКОНУВАТИ ДІЛЕННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА РОЗРЯДНІ; УДОСКОНАЛЮВАТИ НАВИЧКИ ДІЛЕННЯ І МНОЖЕННЯ СКЛАДЕНИХ ІМЕНОВАНИХ ЧИСЕЛ

І. Актуалізація та корекція опорних знань учнів

1. Завдання для опитування.

1) Обчислити: 30 090 : 30; 632 : 20.

2) Виразити в метрах: 10 км 230 м; 2530 дм.

3) Задача. Уранці продали 3 ящики яєць, а після обіду - ще два таких ящики. Усього продали 500 штук яєць. Скільки продали яєць окремо вранці і після обіду?

2. Усні обчислення.

1) Вправа 911.

2) Обчислити: 4 км : 8; 1 кг : 5; 3 дм : 2 см; 2 т : 4 ц.

3) Задача. Ширина прямокутника 5 м, вона в 3 рази менша за довжину. Знайти периметр і площу прямокутника.

4) Розв’язати рівняння: 320 - х = 80; х : 40 = 80;  540 : х = 90.

5) Задача. Дві дівчинки зібрали 90 кг огірків. Перша зібрала два кошики, а друга - три. В усіх кошиках огірків порівну. Скільки кілограмів огірків зібрала кожна дівчинка?

II. Повідомлення теми та мети уроку

Учитель повідомляє, що на уроці діти продовжать множити та ділити складені іменовані числа.

III. Повторення та закріплення вивченого матеріалу

1. Вправа 912 - під керівництвом учителя.

2. Вправа 913. Ділення складених іменованих чисел на розрядні подати методом аналогії. Спочатку пояснити обчислення 15 кг 328 г : 4, а потім виконати вправу 913 з коментуванням та самостійно.

3. Вправу 914 виконати самостійно.

4. Задача 915. Чому з другої ділянки зібрали на 100 кг більше, якщо мішки однакові? На скільки більше мішків зібрали з другої ділянки? Якщо з другої ділянки зібрали на 2 мішки більше і на 100 кг більше, то в скількох мішках міститься 100 кг картоплі? Знаючи, що в 2 мішках міститься 100 кг, що можна знайти за цими даними?

5. Задачі 916, 917 - самостійно.

6. Задача 918* - диференційовано. Решта обчислюють вираз (30 000 - 7554) : 3 + 45 000 : 50.

7. Додаткові диференційовані завдання.

Задача 1. Довжина другої смужки вдвічі менша від довжини першої, а довжина третьої смужки втричі менша за довжину другої. Яка довжина третьої смужки, якщо довжина першої смужки 84 см?

Задача 2. Маса 4 півнів та 5 індиків 32 кг. А маса 8 півнів та 12 індиків 72 кг. Яка маса одного півня, якщо маси всіх півнів однакові і всіх індиків - теж?

IV. Підсумок уроку

Обчислити: 92 т 640 кг : 80. Оцінювання учнями своєї роботи на уроці.









загрузка...

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.