УРОКИ МАТЕМАТИКИ В 4 КЛАСІ - До підручника МАТЕМАТИКА, 4 клас М. В. Богдановича - 2015 рік

ІІ СЕМЕСТР (71 ГОД)

ПИСЬМОВЕ МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ НА ДВОЦИФРОВЕ ЧИСЛО

44/2. ТЕМА: МНОЖЕННЯ СКЛАДЕНИХ ІМЕНОВАНИХ ЧИСЕЛ НА ДВОЦИФРОВЕ ЧИСЛО, ПОРІВНЯННЯ ЗАДАЧ НА ЗНАХОДЖЕННЯ НЕВІДОМОГО ЗА ДВОМА РІЗНИЦЯМИ (942-949)

ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ОЗНАЙОМИТИ З МНОЖЕННЯМ СКЛАДЕНИХ ІМЕНОВАНИХ ЧИСЕЛ НА ДВОЦИФРОВІ; УДОСКОНАЛЮВАТИ ВМІННЯ РОЗВ'ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ НА ЗНАХОДЖЕННЯ НЕВІДОМОГО ЗА ДВОМА РІЗНИЦЯМИ

I. Перевірка домашнього завдання

Фронтально пояснити план та вибір дій у розв’язанні задачі 940 та вибірково - знаходження виразів у вправі 941.

II. Актуалізація та корекція опорних знань учнів

1. Завдання для опитування

1) Подати в кілограмах: 2 т 320 кг; 5 ц 30 кг; 10 530 г.

2) Обчислити : а ∙ 25 - а, якщо а = 32.

3) Задача. Вантажним автомобілем перевезли за 2 дні 75 т вантажу. Першого дня зробили 7 рейсів, другого - 8. Скільки тонн вантажу перевезли другого дня, якщо щоразу перевозили однакову масу вантажу?

2. Усні обчислення.

1) Знайти число, при діленні якого: а) на 7 дістанемо частку 12 і остачу 5; б) на 9 дістанемо частку 80 і остачу 6; в) на 30 дістанемо частку 3 і остачу 2.

2) Вправа 942.

3) Задача. Периметр прямокутника 36 м, одна з його сторін у 2 рази довша за другу. Знайти сторони прямокутника.

III. Повідомлення теми та мети уроку

Учитель повідомляє, що на уроці діти будуть множити іменовані числа на двоцифрове число, розв’язуватимуть задачі, обчислюватимуть вирази.

IV. Вивчення нового матеріалу

1. Пояснення вчителя за вправою 943.

2. Вправа 944. Перший вираз обчислити на дошці, решту - коментовано і самостійно.

V. Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

1. Задача 945. Під керівництвом учителя задачу (1) записують коротко у вигляді таблиці. Сильніші учні розв’язують її самостійно, а решта - з учителем фронтально. Задачу (2) коротко записати на дошці, порівняти з першою, розв’язати самостійно.

2. Задача 946 - самостійно.

3. Задачу 947 розв’язати під керівництвом учителя, наголосивши, що складені вирази є формулами для обчислення площі квадрата.

4. Додаткові диференційовані завдання.

Задача 1. Велосипедист, рухаючись зі швидкістю 10 км/год, проїхав відстань від пункту А до пункту Б за 6 год. Скільки часу витратить велосипедист на зворотний шлях, якщо буде рухатися зі швидкістю на 2 км/год більше від попередньої?

Задача 2. (Дібрати числа і розв’язати задачу). Хлопчик купив ... зошитів. Дівчинка - ... зошитів. Хлопчик заплатив за зошити на ... гривень більше, ніж дівчинка. Скільки заплатили за всю покупку хлопчик і дівчинка разом?

VI. Підсумок уроку

Ділили складені іменовані числа на двоцифрові. Оцінювання учнями своєї роботи на уроці.






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.