УРОКИ МАТЕМАТИКИ В 4 КЛАСІ - До підручника МАТЕМАТИКА, 4 клас М. В. Богдановича - 2015 рік

ІІ СЕМЕСТР (71 ГОД)

ПИСЬМОВЕ МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ НА ДВОЦИФРОВЕ ЧИСЛО

46/2. ТЕМА: МНОЖЕННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ТРИЦИФРОВІ (959-967)

ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ОЗНАЙОМИТИ З МНОЖЕННЯМ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ТРИЦИФРОВІ; ЗАКРІПЛЮВАТИ ВМІННЯ СКЛАДАТИ Й РОЗВ’ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ НА РУХ; УДОСКОНАЛЮВАТИ ОБЧИСЛЮВАЛЬНІ НАВИЧКИ

I. Перевірка домашнього завдання

Пояснити розв’язання задачі 958, порядок виконання дій у виразах вправи 957.

II. Актуалізація та корекція опорних знань учнів

1. Завдання для опитування.

1) Обчислити: 5104 ∙ 38; 2 т 302 кг ∙ 56.

2) Задача. Моторний човен, рухаючись зі швидкістю 15 км/год, проплив шлях між двома пристанями за 2 год. Скільки потрібно часу, щоб пропливти той самий шлях на байдарці зі швидкістю в 3 рази меншою, ніж швидкість моторного човна?

2. Усні обчислення.

Обчислити: 500 ∙ 20 : 10 : 100 ∙ 64 : 2 : 4 + 400 : 80; 200 ∙ 500 : 100 : 100 ∙ 48 : 3 + 360 : 40.

III. Повідомлення теми та мети уроку

Учитель повідомляє, що на уроці діти множитимуть багатоцифрові числа на трицифрові, розв’язуватимуть задачі, обчислюватимуть вирази.

IV. Вивчення нового матеріалу

1. Пояснити детально множення на двоцифрове число за записами вправи 959 та порівняти множення на трицифрове число. Звернути увагу на запис третього неповного добутку 4184 ∙ 200.

2. Фронтальне обчислення виразів: 3194 ∙ 36; 3194 ∙ 236.

3. Вправа 960. Перший вираз обчислити на дошці, решту - з коментуванням та самостійно.

4. Вправа 961. Записати вираз під керівництвом учителя, а значення знайти самостійно.

V. Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

1. Задача 962. Записати графічно коротко задачу, проаналізувати від числових даних, скласти план, записати розв’язання під керівництвом учителя.

2. Проаналізувати вираз задачі 963, скласти за ним задачу, заслухати 2-3 складені учнями задачі, усно розв’язати.

3. Вправа 964 - самостійно. Сильнішим учням - задача 965.

4. Додаткові диференційовані завдання.

Задача 1. У майстерні пошили першого дня 19 однакових рюкзаків, а другого - 23. На всі рюкзаки пішло 84 м тканини. Скільки метрів тканини витрачали щодня?

Задача 2. Сторона квадратного аркуша паперу дорівнює 8 см. Через середини пар сусідніх сторін провели олівцем відрізки і по них зробили ножицями надрізи. Якою є площа отриманого квадрата? (32 см2).

VI. Підсумок уроку

Множили багатоцифрові числа на трицифрові. Оцінювання учнями своєї роботи на уроці.






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.