УРОКИ МАТЕМАТИКИ В 4 КЛАСІ - До підручника МАТЕМАТИКА, 4 клас М. В. Богдановича - 2015 рік

ІІ СЕМЕСТР (71 ГОД)

ПИСЬМОВЕ МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ НА ДВОЦИФРОВЕ ЧИСЛО

50/2. ТЕМА: ДІЛЕННЯ ТРИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ДВОЦИФРОВЕ. ЗАДАЧІ НА СЕРЕДНЄ АРИФМЕТИЧНЕ (996-1003)

ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ЗАКРІПЛЮВАТИ ВМІННЯ ПИСЬМОВО ДІЛИТИ ТРИЦИФРОВІ ЧИСЛА НА ДВОЦИФРОВІ; ФОРМУВАТИ ВМІННЯ МІРКУВАТИ ЗА ГОТОВИМ РОЗВ'ЯЗАННЯМ ЗАДАЧІ

I. Перевірка домашнього завдання

Пояснити план і вибір дій у розв’язанні задачі 994, скласти обернені задачі. В останньому виразі вправи 995 пояснити знаходження значення.

II. Актуалізація та корекція опорних знань учнів

1. Завдання для опитування.

Як поділити число на добуток? Назвати найближчі розрядні числа до чисел: 65, 38, 62, 89. Як знайти час руху за швидкістю і відстанню? Яке співвідношення між остачею і дільником? Якими можуть бути остачі при діленні на 70? на 30? Як перевірити ділення з остачею?

2. Усні обчислення.

1) Вправа 996.

2) 305 збільшити у 30 разів; 140 зменшити у 20 разів; 2 км : 5; 4 т - 300 кг; 3 ц : 6 кг.

3) Задача. За перший день туристи пройшли 20 км, що становить 2/5 усього маршруту, а за другий – 5/6 решти. Скільки всього кілометрів пройшли туристи за два дні?

III. Повідомлення теми та мети уроку

Учитель повідомляє, що на уроці учні письмово ділитимуть трицифрові числа на двоцифрові, розв’язуватимуть задачі й рівняння.

IV. Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

1. Вправу 997 виконати під керівництвом учителя.

2. Диференційована самостійна робота за вправою 998.

3. Задача 1000. Розглянути розв’язання, пояснити вибір дій та обчислення п’ятої дії.

4. Задачу 1001 розв’язати під керівництвом учителя, записати коротко. Проаналізувати від запитання.

5. Додаткові диференційовані завдання

Задача 1. Якщо біля кожного будинку нового мікрорайону посадити по 9 дерев, то не вистачить 100 саджанців, а якщо посадити по 5 дерев, то будуть зайвими 20 саджанців. Скільки будинків у мікрорайоні? (30 буд.).

Задача 2. Два хлопчики одночасно ступили на ескалатор метро. Один рухався вгору, а другий - униз. Через 25 с вони порівнялися. Яка довжина ескалатора, якщо його швидкість 1 м/с?

V. Підсумок уроку

Як знайти середню швидкість автомобіля? Як знайти середню урожайність на ділянці? Оцінювання учнями своєї роботи на уроці.






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.