Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

УРОКИ МАТЕМАТИКИ В 4 КЛАСІ - До підручника МАТЕМАТИКА, 4 клас М. В. Богдановича - 2015 рік

ІІ СЕМЕСТР (71 ГОД)

ПИСЬМОВЕ МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ НА ДВОЦИФРОВЕ ЧИСЛО

52/2. ТЕМА: АНАЛІЗ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ. ДІЛЕННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ДВОЦИФРОВІ (1004-1012)

ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ПРОАНАЛІЗУВАТИ РЕЗУЛЬТАТИ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ; ОЗНАЙОМИТИ З ДІЛЕННЯМ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ДВОЦИФРОВІ; ЗАКРІПЛЮВАТИ ВМІННЯ РОЗВ’ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ ДВОМА СПОСОБАМИ

І. Аналіз контрольної роботи

1. Загальна характеристика результатів контрольної роботи, аналіз типових помилок і виконання відповідних завдань.

2. Усні обчислення.

Гра «Знайди відповідь». Грає весь клас.

На дошці записано вирази: 60 ∙ 25; 24 ∙ 50; 15 ∙ (5 ∙ 6); 43 ∙ 80; 31 ∙ 40; 18 ∙ 15; 17 ∙ (12 ∙ 10).

У якому виразі значення 1500? 1200? 270? 450? 1240?

II. Повідомлення теми та мети уроку

Учитель повідомляє, що на уроці учні ділитимуть багатоцифрові числа на двоцифрові, розв’язуватимуть задачі.

III. Вивчення нового матеріалу

1. Прочитати пояснення до вправи 1004, запам’ятати основні етапи ділення. Користуючись поясненням, виконати вправу 1005.

2. Вправа 1006 - під керівництвом учителя та самостійно.

IV. Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

1. Розв’язати задачу 1007 двома способами (за планом). Порівняти розв’язання. Що в них спільного, чим вони відрізняються?

2. Задача 1008. Сильнішим учням додатково - задача 1010.

3. Вправу 1009 розв’язати під керівництвом учителя, перейшовши від нерівності до рівняння.

4. Додаткові диференційовані завдання.

1) 3адача. З товарного вагона вивантажили 512 дубових і соснових шпал. Загальна маса дубових шпал на 3 т 264 кг більша, ніж соснових. Маса соснової шпали 28 кг, а дубової - 45 кг. Скільки окремо вивантажили дубових і соснових шпал?

2) Довести, що значення виразу 8600 - (3200 + 1840) менше від значення виразу 8600 - 3200 + 1840.

V. Підсумок уроку

Ділили багатоцифрові числа на двоцифрові. Оцінювання учнями результатів своєї роботи на уроці.









загрузка...

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.