УРОКИ МАТЕМАТИКИ В 4 КЛАСІ - До підручника МАТЕМАТИКА, 4 клас М. В. Богдановича - 2015 рік

ІІ СЕМЕСТР (71 ГОД)

ПИСЬМОВЕ МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ НА ДВОЦИФРОВЕ ЧИСЛО

54/2. ТЕМА: ДІЛЕННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ЧИСЛА ДРУГОГО ДЕСЯТКА (1020-1027)

ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: УЧИТИ ДІЛИТИ БАГАТОЦИФРОВІ ЧИСЛА НА ЧИСЛА ДРУГОГО ДЕСЯТКА; ЗАКРІПЛЮВАТИ ВМІННЯ АНАЛІЗУВАТИ ЗАДАЧІ РІЗНИМИ СПОСОБАМИ ТА ЗНАХОДИТИ ЗНАЧЕННЯ ВИРАЗІВ

І. Актуалізація та корекція опорних знань учнів

1. Завдання для опитування.

1) Обчислити: 14 944 : 42 - 238 - 3854 : 82.

2) Задача. За першу годину велосипедист проїхав 15 км, за другу - 12 км, а за третю - 18 км. Яка середня швидкість велосипедиста?

3) Як знайти середню кількість опадів за місяць?

2. Усні обчислення.

1) 70 ∙ 90 - 3000                       

240 : 30         

420 ∙ 3

340 ∙ 5           

240 ∙ 100 - 1800                       

6403 - 220

2) Обчислити: 8 ∙ 145 ∙ 125 ∙ 2; 33 ∙ 3 ∙ 8 ∙ 125.

3) Вправа 1020.

II. Повідомлення теми та мети уроку

Учитель повідомляє, що на уроці учні ділитимуть багатоцифрові числа на числа другого десятка, розв’язуватимуть задачі.

III. Вивчення нового матеріалу

1. Самостійно розглянути зразок ділення у вправі 1022. Пояснити, як визначили неповні ділені, добір і перевірку цифр частки.

2. Вправа 1023. Два вирази обчислити фронтально, решту - самостійно.

IV. Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

1. Задача 1024. Проаналізувати задачу від запитання, розв’язання і вибір дій пояснити фронтально.

2. Задача 1021 - самостійно.

3. Задача 1025 - під керівництвом учителя.

4. Додаткові диференційовані завдання.

1) Задача. За дві зміни на соляній шахті завантажили і відправили в однакових вагонах 4410 т солі. Перша зміна завантажила 29 вагонів, друга - 34 таких вагони. Скільки тонн солі відправила кожна зміна?

2) Спростити вираз, щоб він мав лише дві дії:

540 : 6 + (38 - 29) ∙ 50 : 9.

3) Ускладнити вираз, щоб він мав не менше п’яти дій, а значення його не змінилося: 360 : 4 + 480. ((45 + 15) ∙ 6 : 4 + 240 ∙ 2).

V. Підсумок уроку

Ділили багатоцифрові числа на числа другого десятка, використовуючи спосіб добору для визначення цифр частки. Який настрій, на думку учнів, переважав на уроці? Чи справдилися їхні очікування від уроку? Продовжити речення: «Я оцінюю свою роботу...».






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.