Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

УРОКИ МАТЕМАТИКИ В 4 КЛАСІ - До підручника МАТЕМАТИКА, 4 клас М. В. Богдановича - 2015 рік

ІІ СЕМЕСТР (71 ГОД)

ПИСЬМОВЕ МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ НА ДВОЦИФРОВЕ ЧИСЛО

55/2. ТЕМА: ДІЛЕННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ДВОЦИФРОВІ, КОЛИ ЧАСТКА МІСТИТЬ НУЛІ (1028-1035)

ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ОЗНАЙОМИТИ З ДІЛЕННЯМ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ДВОЦИФРОВІ ЧИСЛА, КОЛИ ЧАСТКА МІСТИТЬ НУЛІ; УЧИТИ РОЗВ’ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ НА ПРОПОРЦІЙНИЙ ПОДІЛ, З БУКВЕНИМИ ДАНИМИ

I. Перевірка домашнього завдання

Задача 1027. Пояснити вибір дій у розв’язанні. Вправа 1036. Вибірково пояснити обчислення виразів

II. Актуалізація та корекція опорних знань учнів

1. Завдання для опитування.

1) Як перевірити ділення множенням? Назвати, скільки всього десятків у числах: 831, 18 464, 664 070, 480 039.

2) Задача. Автомобіль перевозив щебінь. 4 рейси він зробив, перевозячи по 560 ц, а три рейси - по 630 ц. Скільки в середньому щебеню перевозив автомобіль за кожний рейс?

2. Усні обчислення.

III. Повідомлення теми та мети уроку

Учитель повідомляє, що на уроці учні будуть ділити багатоцифрові числа на одноцифрові та розв’язуватимуть задачі.

IV. Вивчення нового матеріалу

1. Розглянути п ід керівництвом учителя вправи 1028, 1029.

2. Ознайомлення з новим випадком ділення розглянути самостійно за вправою 1030.

3. Вправа 1031. Обчислити перший вираз з коментуванням, решту - самостійно. Перевірити їх результати множенням.

V. Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

1. Задача 1032. Під керівництвом учителя проаналізувати і записати розв’язання.

2. Задача 1033. Скласти вираз під керівництвом учителя. Самостійно дібрати значення букв та обчислити.

3. Додаткові диференційовані завдання.

Задача 1. На будівництво треба перевезти 120 т піску. Одна машина може перевезти весь пісок за 40 рейсів, а друга - за 24 рейси. За скільки рейсів перевезуть цей пісок обидві машини, працюючи разом?

Задача 2. Навколо дачної ділянки поставили паркан завдовжки 30 м. Для цього через кожні 3 м від початку до кінця потрібно було поставити стовпи. Скільки знадобилося стовпів?

VI. Підсумок уроку

Пояснити ділення 7368 : 24. Що було легко на уроці, а що - важко? Розповіді учнів про свої успіхи.









загрузка...

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.