Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

УРОКИ МАТЕМАТИКИ В 4 КЛАСІ - До підручника МАТЕМАТИКА, 4 клас М. В. Богдановича - 2015 рік

ІІ СЕМЕСТР (71 ГОД)

ПИСЬМОВЕ МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ НА ДВОЦИФРОВЕ ЧИСЛО

57/2. ТЕМА: ДІЛЕННЯ З ОСТАЧЕЮ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ДВОЦИФРОВІ У ВИПАДКУ, КОЛИ ЧАСТКА МІСТИТЬ НУЛІ (1043-1050)

ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ОЗНАЙОМИТИ З ДІЛЕННЯМ З ОСТАЧЕЮ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ДВОЦИФРОВІ У ВИПАДКУ, КОЛИ ЧАСТКА МІСТИТЬ НУЛІ; ЗАКРІПЛЮВАТИ ВМІННЯ РОЗВ'ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ НА СПІЛЬНУ РОБОТУ

I. Перевірка домашнього завдання

Задача 1042. Через скільки годин зустрілися поїзди? Яку відстань проїхав перший поїзд? Яка відстань між вокзалами? Вправа 1041 - прочитати вирази, у яких значенням є чотирицифрове число.

II. Актуалізація та корекція опорних знань учнів

1. Завдання для опитування.

1) Обчислити вираз 32 363 : 8.

2) Як знайти дріб від числа? Як знайти число за значенням його дробу?

3) Задача. Треба перевезти 540 т піску на трьох машинах. За скільки днів це можна зробити, якщо на кожну машину навантажувати по 3 т і робити по 5 поїздок на день?

2. Усні обчислення.

Математичний диктант.

888 зменшити в 40 разів і збільшити частку на 90; суму чисел 300 і 500 зменшити у 15 разів; добуток чисел 150 і 6 збільшити в 6 разів; частку від ділення 120 на 8 збільшити у 100 разів; суму добутків 16 ∙ 6 та 16 ∙ 4 збільшити у 25 разів.

III. Повідомлення теми та мети уроку

Учитель повідомляє, що на уроці учні ділитимуть багатоцифрові числа на двоцифрові з остачею, розв’язуватимуть задачі.

IV. Вивчення нового матеріалу

1. Вправа 1044. Виконати ділення з поясненням.

2. Вправа 1045 - фронтально, самостійно.

3. Вправа 1046 - фронтально.

V. Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

1. Задача 1043. Проаналізувати від числових даних, скласти план, розв’язання записати колективно.

2. Задача 1047 - самостійно.

3. Задачу 1048 розв’язати під керівництвом учителя.

4. Додаткові диференційовані завдання.

Задача 1. Першого дня машина проїхала 360 км, а другого – 2/3 цієї відстані. На кожні 100 км шляху вона витрачала 12 л бензину. Скільки літрів бензину витратила машина за два дні?

Задача 2. Водій автомобіля на спідометрі побачив число, яке читається однаково в обох напрямках. З якою швидкістю їхав автомобіль?

VI. Підсумок уроку

Обчислити вираз 24 486 : 24. Чого навчилися на уроці? Чи справдилися очікування учнів від уроку? Що далося важко?









загрузка...

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.