Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

УРОКИ МАТЕМАТИКИ В 4 КЛАСІ - До підручника МАТЕМАТИКА, 4 клас М. В. Богдановича - 2015 рік

ІІ СЕМЕСТР (71 ГОД)

ПИСЬМОВЕ МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ НА ДВОЦИФРОВЕ ЧИСЛО

61/2. ТЕМА: ОБЧИСЛЕННЯ ВИРАЗІВ НА СУМІСНІ ДІЇ З БАГАТОЦИФРОВИМИ ЧИСЛАМИ. РІВНЯННЯ (1076-1084)

ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: УДОСКОНАЛЮВАТИ ОБЧИСЛЮВАЛЬНІ НАВИЧКИ, УМІННЯ СКЛАДАТИ ТА РОЗВ'ЯЗУВАТИ РІВНЯННЯ Й ЗАДАЧІ НА ЗНАХОДЖЕННЯ ПЛОЩІ ПРЯМОКУТНИКА ТА ОБЕРНЕНІ ДО НИХ

I. Перевірка домашнього завдання

Взаємоперевірка виконаних удома завдань.

II. Актуалізація та корекція опорних знань учнів

1. Завдання для опитування.

1) Обчислити: (15 504 : 38 + 29 108) ∙ 34.

2) Скільки годин пройшло від початку доби, якщо до кінця залишилася третина її?

3) Задача. Майстер 3 год виготовляє по 74 деталі і 2 год - по 94 деталі. Скільки деталей у середньому за годину він виготовляє?

2. Усні обчислення.

1) Вправа 1076.

2) Обчислити: 36 т 60 кг : 60; 2 т : 25 кг; 43 м 24 см : 4.

3) Порівняти вирази: 76 км : 4 : 2 і 76 км : (4 ∙ 2).

4) Скласти задачі за виразом 36 ∙ 4 : 8.

ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку

Учитель повідомляє, що на уроці діти будуть обчислювати вирази на сумісні дії з багатоцифровими числами, розв’язуватимуть задачі, складатимуть рівняння.

IV. Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

1. Вправа 1077. Визначити порядок дій у виразах фронтально. Виконання ділення на двоцифрові числа пояснити, коментуючи з місця.

2. Вправа 1078. Обчислити перший рядок виразів під керівництвом учителя, а решту - самостійно.

3. Складання і розв’язування рівнянь за вправою 1079. Скласти рівняння під керівництвом учителя, акцентуючи увагу на алгоритмі розв’язання.

4. Задачу 1080 проаналізувати від числових даних, скласти план розв’язування, а розв’язання виконати біля дошки. Замінити число 5/6 числом 3/4 і усно розв’язати задачу. Що змінилось у розв’язанні? Чи змінився план і вибір дій?

5. Вправу 1081 розв’язати під керівництвом учителя, складаючи усно задачі за кожним стовпчиком таблиці. Учні з високим і достатнім рівнями досягнень працюють над задачею 1082*. Перед перевіркою бажано записати коротко задачу на дошці схематично відрізками.

6. Додаткові диференційовані завдання.

1) Задача. З одного пункту одночасно у протилежних напрямках виїхали велосипедист і мотоцикліст. Швидкість мотоцикліста 48 км/год, а швидкість велосипедиста становить 3/8 швидкості мотоцикліста. Яка відстань буде між ними через 3 год?

2) Розв’язати рівняння: 84 678 : х = 6;  75 436 - х = 4898.

V. Підсумок уроку

Обчислювали вирази, складали і розв’язували задачі та рівняння. Оцінювання учнями своєї роботи на уроці.









загрузка...

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.