УРОКИ МАТЕМАТИКИ В 4 КЛАСІ - До підручника МАТЕМАТИКА, 4 клас М. В. Богдановича - 2015 рік

І СЕМЕСТР (65 ГОД)

ПОВТОРЕННЯ МАТЕРІАЛУ 3 КЛАСУ. ВИВЧЕННЯ ПИСЬМОВОГО МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ В МЕЖАХ 1000

13/1. ТЕМА: ПИСЬМОВЕ ДІЛЕННЯ НА РОЗРЯДНЕ ДВОЦИФРОВЕ ЧИСЛО. ЗАДАЧІ НА РІЗНИЦЕВЕ ПОРІВНЯННЯ ДВОХ ЧАСТОК (120-129)

ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ОЗНАЙОМИТИ З ПИСЬМОВИМ ДІЛЕННЯМ НА РОЗРЯДНЕ ДВОЦИФРОВЕ ЧИСЛО; ФОРМУВАТИ ВМІННЯ РОЗВ'ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ НА РІЗНИЦЕВЕ ПОРІВНЯННЯ ДВОХ ЧАСТОК, УСТАНОВЛЮЮЧИ ПРИЧИННО-НАСЛІДКОВІ ЗВ'ЯЗКИ

I. Перевірка домашнього завдання

Виконання вправ 118 і 119 учні коментують з місця. Записати розв’язання задач виразами.

Задача 118. 480 : 6 - 450 : 9 = 30 (кг)

Задача 119. 20 ∙ 8 : 4 = 40 (л) та інший спосіб: 20 ∙ (8 : 4) = 40 (л)

II. Актуалізація та корекція опорних знань учнів

1. Завдання для індивідуального опитування.

Картка

1) Обчислити: 26 ∙ 18 - 612 : 3.

2) Задача. Відомо, що із 60 кг макулатури можна виробити стільки паперу, скільки його виробляють з одного великого дерева. Скільки дерев зберегли два класи, які зібрали 300 кг і 600 кг макулатури?

2. Фронтальне опитування.

1) Поділити на 10 кожне число: 260; 300; 90; 280. Скільки разів 6 дес. міститься у 54 дес.? 4 дес. міститься у 29 дес.? Як поділити число на добуток двох чисел? Яка може бути остача при діленні на 8? на 20?

2) Задача. У магазин привезли 1 ц 20 кг огірків у 10 однакових ящиках. Яка маса огірків в одному ящику?

III. Повідомлення теми та мети уроку

Учитель повідомляє, що на уроці діти ознайомляться з письмовим діленням на розрядне двоцифрове число, розв’язуватимуть задачі.

IV. Вивчення нового матеріалу

1. Фронтальне виконання вправ 120-122.

2. Прочитати самостійно пояснення ділення на розрядне двоцифрове число за вправою 123. Звернути увагу, як знаходили й перевіряли цифри частки.

3. Пояснення ділення біля дошки на прикладах двох виразів вправи 124. Решту виразів - самостійно.

V. Повторення та закріплення вивченого матеріалу

1. Розв’язування задачі 125. Колективно проаналізувати задачу від числових даних і скласти план. Розв’язання записати самостійно:

1) 900 : 60 = 15 (в.)

2) 850 : 50 =17 (в.)

3) 17 більше за 15; 17 - 15 = 2 (в.)

2. Розв’язування рівнянь (вправа 126). Перші два рівняння розв’язати з коментуванням, а останнє - самостійно.

3. Фронтальне розв’язування задачі 127. Якби в кожному місяці були дні народження не більше ніж у 3 учнів, то це було б усього 3 ∙ 12 = 36 (уч.). Тому буде місяць, у якому відзначатимуть день народження не менше ніж 4 учні.

4. Додаткові диференційовані завдання.

1) 3адача. Є лінійка, на шкалі якої позначено лише 0 см, 5 см, 17 см. Як, користуючись цією лінійкою, побудувати відрізок довжиною: а) 3 см; б) 2 см; в) 1 см?

2) Розв’язати рівняння: х : 8 - 260 = 140 (для сильніших учнів), а решта розв’язують рівняння х ∙ 60 = 480.

3) Скласти задачу за виразом: 270 - 70 - 3.

VI. Підсумок уроку

Виконували письмово ділення на розрядне двоцифрове число. Можна дати завдання поділити 840 : 30.






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.