Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

УРОКИ МАТЕМАТИКИ В 4 КЛАСІ - До підручника МАТЕМАТИКА, 4 клас М. В. Богдановича - 2015 рік

І СЕМЕСТР (65 ГОД)

НУМЕРАЦІЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ

28/1. ТЕМА: ЧИТАННЯ І ЗАПИСУВАННЯ ЧИСЕЛ У МЕЖАХ 200 000. УТВОРЕННЯ ЧИСЛА 200 000. ЛІЧБА СОТНЯМИ ТИСЯЧ ДО 10 СОТЕНЬ ТИСЯЧ (257-266)

ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ОЗНАЙОМИТИ З УТВОРЕННЯМ ЧИСЛА 200 000, УЧИТИ НАЗИВАТИ ЧИСЛА ШОСТОГО РОЗРЯДУ; ОЗНАЙОМИТИ З НОВОЮ ЛІЧИЛЬНОЮ ОДИНИЦЕЮ - МІЛЬЙОНОМ; ФОРМУВАТИ НАВИЧКИ УСНИХ ОБЧИСЛЕНЬ, ЗАМІНИ ОДНИХ ОДИНИЦЬ ВИМІРЮВАННЯ ДОВЖИНИ ІНШИМИ; УДОСКОНАЛЮВАТИ ВМІННЯ РОЗВ'ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ НА ЗНАХОДЖЕННЯ ДРОБУ ВІД ЧИСЛА

І. Перевірка домашнього завдання

У задачі 254 з’ясувати відповідь, пояснити план і вибір дій у розв’язанні різними способами. Вправу 256 перевіряють за записами на дошці.

ІІ. Актуалізація та корекція знань учнів

1. Завдання для опитування.

1) Записати число 134 200 сумою розрядних доданків.

2) Обчислити: 100 000 + 200 + 40 + 3; 100 000 + 20 000 + 800 + 4; 100 000 + 700.

3) Повторно розв’язати задачу 253, замінивши число 1/3 на 1/2.

2. Усні обчислення.

1) За вправою 261 провести гру «Мовчанка».

2) Задача. Покупець купив куртку за а грн, витративши 1/4 усіх грошей. Скільки грошей було в покупця?

3) Задача. Довжина стрічки 2 см. Відрізали 1/5 стрічки. На скільки більше сантиметрів стрічки залишилося, ніж відрізали?

III. Повідомлення теми та мети уроку

Учитель повідомляє, що на уроці діти ознайомляться з новою лічильною одиницею - мільйоном.

IV. Вивчення нового матеріалу

1. Вправа 257. Пояснити утворення числа 200 000. Звернути увагу, що кожне з шестицифрових чисел можна дістати прилічуванням одиниці до попереднього числа; читаючи шестицифрові числа, спочатку називають перше трицифрове число і після нього промовляють слово «тисяч», потім називають друге трицифрове число.

2. Лічба сотнями тисяч за вправою 258 (ланцюжком).

3. Вправа 259. Коментування з місця.

V. Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

1. Задачу 262 розв’язати колективно.

2. Задача 263. Записати розв’язання самостійно, сильнішим учням - виразом, решті - за діями. Вправа 264* для тих, хто швидше виконає завдання. Перевіряючи, запропонувати змінити запитання задачі 263, щоб у розв’язанні додалася ще одна дія (додавання або ділення).

3. Вправа 260. Коментування з місця.

4. Вправу 261 учитель пропонує диференційовано.

5. Додаткове завдання.

Задача. Роман упіймав кілька рибин. Якби він упіймав ще 24 рибини, то їх у нього було б утричі більше. Скільки рибин він упіймав?

VI. Підсумок уроку

Ознайомилися з новою лічильною одиницею - мільйоном. Скільки в мільйоні сотень тисяч? Оцінювання учнями своєї роботи на уроці.









загрузка...

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.