Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

УРОКИ МАТЕМАТИКИ В 4 КЛАСІ - До підручника МАТЕМАТИКА, 4 клас М. В. Богдановича - 2015 рік

І СЕМЕСТР (65 ГОД)

НУМЕРАЦІЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ

29/1. ТЕМА: ЧИТАННЯ, ЗАПИС, ПОРІВНЯННЯ, ДЕСЯТКОВИЙ СКЛАД ШЕСТИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ (267-274)

ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ФОРМУВАТИ ВМІННЯ ЧИТАТИ, ЗАПИСУВАТИ, ПОРІВНЮВАТИ, ВИЗНАЧАТИ СКЛАД ШЕСТИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ; РОЗВ'ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ, ОБЕРНЕНІ ДО ЗНАХОДЖЕННЯ СУМИ ДВОХ ДОБУТКІВ

І. Перевірка домашнього завдання

Фронтально з’ясувати відповідь задачі 266 та пояснити вибір другої та третьої дій у розв’язанні. Вправа 265 - взаємоперевірка.

ІІ. Актуалізація та корекція опорних знань учнів

1. Завдання для опитування.

1) Прочитати число 106 026. Пояснити, скільки в ньому всього: десятків, сотень, десятків тисяч. Скільки цифр використано в записі цього числа?

2) Яке число передує числу 1 000 000?

3) Задача. У класі 36 учнів. 1/9 з них учиться на «10, 11» балів, 3/4 решти - на «7-9» балів. Скільки учнів учиться менше ніж на 7 балів?

2. Усні обчислення.

Обчислити вирази. Розташувати букви в порядку спадання значень виразів, прочитати слово.

Ь (680 - 200 ) : 6 = 80

Н 350 ∙ 2 - 500 = 200

Й (1000 - 300) : 7 = 100

І 20 ∙ 50 : 10 - 30 = 70

Л 360 : 40 8 = 72

М (570 + 230) : 20 = 40

О 300 : 100 ∙ 50 = 150

III. Повідомлення теми та мети уроку

Учитель повідомляє, що на уроці діти будуть читати, порівнювати шестицифрові числа і визначати їх склад.

IV. Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

1. Фронтальна робота за завданням вправи 269.

2. Вправа 268 - самостійно. Взаємоперевірка в парах.

3. Коментоване виконання вправи 269.

4. Вправа 270. Розкласти два числа на розрядні доданки на дошці, а решту - самостійно.

5. Задача 271. Учні з високим і достатнім рівнями досягнень розв’язують самостійно, записуючи розв’язання виразом: 8 ц = 800 кг (800 - 10 ∙ 50) : 15. Змінити частину умови, щоб задача розв’язувалася виразом: (800 - 10 ∙ 50) : (10 + 5). Решта учнів працює з учителем: аналізують задачу і складають схему міркувань від запитання.

6. Самостійне розв’язування задачі 272 (1).

7. Фронтальне розв’язування рівнянь 272 (2) усно.

8. Додаткове завдання.

Задача. У парку вздовж алеї довжиною 300 м посаджено дерева на відстані 6 м одне від одного. Скільки всього посаджено дерев?

V. Підсумок уроку

Замінити числа 326 954 і 330 101 розрядними доданками. Порівняти ці числа. Оцінювання учнями своєї роботи на уроці.









загрузка...

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.