Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

УРОКИ МАТЕМАТИКИ В 4 КЛАСІ - До підручника МАТЕМАТИКА, 4 клас М. В. Богдановича - 2015 рік

І СЕМЕСТР (65 ГОД)

НУМЕРАЦІЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ

39/1. ТЕМА: ПОВТОРЕННЯ ОДИНИЦЬ ВИМІРЮВАННЯ ВЕЛИЧИН (362-373)

ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ЗАКРІПИТИ ЗНАННЯ ПРО ВЕЛИЧИНИ ТА ОДИНИЦІ ЇХ ВИМІРЮВАННЯ, УМІННЯ ЗАМІНЮВАТИ ОДНІ ОДИНИЦІ ВЕЛИЧИНИ ІНШИМИ; ФОРМУВАТИ ВМІННЯ РОЗВ'ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ З БУКВЕНИМИ ДАНИМИ

І. Перевірка домашнього завдання

Задачу 360 перевірити шляхом складання плану, пояснення вибору дій розв’язання, складання оберненої задачі. Задачу 361 перевірити фронтально, усно скласти задачу про рух двох мотоциклістів.

ІІ. Актуалізація та корекція знань учнів

1. Завдання для опитування.

1) Повторно розв’язати задачу 335.

2) Знайти: 1/10 від 1 т; 1/4 від 8 ц.

3) Використовуючи цифри 6, 0, 9, записати чотири п’ятицифрових числа. Підкреслити найбільше з них, указати, скільки в ньому всього десятків, усього сотень, усього тисяч.

4) Виразити в годинах: 3 доби; 720 хв; 2 тижні.

2. Усні обчислення.

1) Змагання трьох команд в обчисленні виразів.

І команда

ІІ команда

ІІІ команда

7400 - 4000 : 10

5200 + 18 ∙ 100

9000 - 500 ∙ 4

160 : 4 : 2

240 : 3 : 4

120 : 3 : 2

360 : 6 ∙ 5

480 : 8 ∙ 5

560 : 7 ∙ 10

2000 ∙ 4 : 100

800 ∙ 100 : 20

6000 ∙ 10 : 30

Після виконання завдань провести перевірку.

2) Задача. О 15-й год із чвертю хлопчик пішов у крамницю, а о 16-й без чверті він повернувся. Скільки часу його не було вдома?

ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку

Учитель повідомляє, що на уроці діти повторять систему мір і величин, замінятимуть одні одиниці вимірювання величин іншими та розв’язуватимуть задачі.

IV. Повторення та закріплення вивченого матеріалу

1. Фронтальне виконання вправ 362, 365.

2. Робота в групах. Учні з високим та достатнім рівнями досягнень розв’язують задачу 367, а потім складають обернену - на знаходження загальної вартості покупки. Решта під керівництвом учителя розв’язує задачу 366. На дошці записати її коротко таблицею.

Повторити за коротким записом від числових даних, скласти план. Порівняти з оберненою до задачі 367.

3. Вправи 368, 369. По два завдання кожної вправи пояснити фронтально, решту учні пояснюють, працюючи в парах.

4. Самостійна робота за вправами 370, 371.

5. Додаткові диференційовані завдання.

Задача 1. Коли на кожну полицю класти по 30 книжок, то залишиться 10 книжок. А якщо класти по 25 книжок, то залишиться 35. Скільки полиць?

Задача 2. Автомобіль їхав 2 год по шосе і 3 год ґрунтовою дорогою. Усього він проїхав 340 км. По шосе за годину автомобіль проїжджав 80 км. Скільки кілометрів він проїжджав за годину ґрунтовою дорогою?

V. Підсумок уроку 

Повторили одиниці вимірювання величин та замінювали одні величини іншими. Оцінювання учнями своєї роботи на уроці.









загрузка...

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.