УРОКИ МАТЕМАТИКИ В 4 КЛАСІ - До підручника МАТЕМАТИКА, 4 клас М. В. Богдановича - 2015 рік

І СЕМЕСТР (65 ГОД)

ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ

40/1. ТЕМА: ДІЯ ДОДАВАННЯ, ЗАКОНИ ДОДАВАННЯ (374-381)

ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: УЗАГАЛЬНИТИ УЯВЛЕННЯ ПРО ДІЮ ДОДАВАННЯ, ЇЇ ЗАКОНИ ТА ВЛАСТИВОСТІ; ФОРМУВАТИ ВМІННЯ РОЗВ'ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ НА ДОДАВАННЯ

I. Перевірка домашнього завдання

Вибірково пояснити порядок виконання дій і вибір цифри частки при діленні на двоцифрове число. Вправа 373.

II. Актуалізація та корекція опорних знань учнів

Завдання для опитування.

1) Порівняти: 5 км 36 м і 50 036 м; 2 год 10 хв і 130 хв; 2 ц 38 кг і 2038 кг.

2) Сума трьох чисел 240. Перше число 50, воно у 2 рази менше від другого. Знайти третє число.

3) Обчислити: 3500 - 500; 8594 - 90; 9000 + 500; 30 000 + 80; 540 - 50; 20 + 960; 860 + 3000.

4) Задача. У книжці відсутні сторінки з 5 по 18. Скільки сторінок відсутні в книжці?

III. Повідомлення теми та мети уроку

Учитель повідомляє, що на уроці учні узагальнять знання про дію додавання, її закони та властивості, розв’язуватимуть задачі.

IV. Опрацювання нового матеріалу

1. Вправа 374. Як можна знайти результат додавання за послідовністю натуральних чисел? Який переставний закон додавання? Навести приклади використання. Який сполучний закон додавання? Навести приклади використання. Яку властивість додавання одержимо з переставного, сполучного законів? Навести приклади використання в обчисленнях.

2. Вправа 375. Пояснити, який закон використовуємо для спрощення обчислень у кожному виразі. Є табличні випадки додавання та усне додавання на основі прийомів обчислень.

3. Задача 376. Учні пояснюють вибір дії у кожній задачі. Узагальнення про види задач робить учитель.

4. Задачі 377, 378 (фронтально). Пригадати переставний закон для перевірки дії додавання.

5. Задачу 379 записати коротко на дошці. Учні, які швидше впораються із завданням, розв’язують задачу.

Задача. У двох мішках 120 кг борошна. Якщо з першого мішка пересипати в другий 10 кг борошна, то в обох мішках борошна стане порівну. Скільки кілограмів борошна в кожному мішку?

6. Додаткові диференційовані завдання.

1) Задача. Ящик і відро помідорів мають масу а кг. 3 відра помідорів наповнюють ящик. Яка маса помідорів у ящику?

2) Сума двох чисел 245. Добуток дорівнює 0. Які це числа?

3) Побудувати відрізок АВ довжиною 108 мм. Позначити точки С, D так, щоб довжина АС дорівнювала 1/3, а довжина DB – 1/4 довжини АВ. Знайти довжину відрізка CD.

V. Підсумок уроку

Повторили відомості про дію додавання та її закони. Додати ; усно зручним способом 1256 + 189 + 144 + 2811. Оцінювання учнями своєї роботи на уроці.






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.