Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

УРОКИ МАТЕМАТИКИ В 4 КЛАСІ - До підручника МАТЕМАТИКА, 4 клас М. В. Богдановича - 2015 рік

І СЕМЕСТР (65 ГОД)

ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ

46/1. ТЕМА: ЗНАХОДЖЕННЯ ЗНАЧЕНЬ ВИРАЗІВ НА СУМІСНІ ДІЇ ПЕРШОГО СТУПЕНЯ (421-430)

ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ЗАКРІПЛЮВАТИ ВМІННЯ ЗНАХОДИТИ ЗНАЧЕННЯ ВИРАЗІВ НА СУМІСНІ ДІЇ ПЕРШОГО СТУПЕНЯ І РОЗВ'ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ З БУКВЕНИМИ ДАНИМИ

І. Перевірка домашнього завдання

Учні пояснюють вибір дій та виконання останньої дії в розв’язанні задачі 420 і вправи 419. Зіставити вирази та знаки між ними в кожному стовпчику, пояснити, як можна поставити потрібний знак, не виконуючи дії.

ІІ. Актуалізація та корекція опорних знань учнів

1. Завдання для опитування.

1) Обчислити:

350 076 + 2036 + 71 238

30 000 - 3057

115 ∙ 3 - 96 : 16 + 3000

2) Знайти: 1/4 від 10 дм; 1/5 від 3 кг.

3) Задача. Периметр ділянки трикутної форми дорівнює 2004 м. Довжина однієї сторони 846 м, вона на 47 м довша від другої сторони. Знайти довжину третьої сторони.

2. Усні обчислення.

1) Вправа 421.

2) Заповнити пропуски (за варіантами).

І варіант

ІІ варіант

a

370

240

     

a

940

 

870

3750

b

550

 

360

1200

 

b

320

470

   

a + b

 

830

990

2300

 

a + b

 

350

280

2150

III. Повідомлення теми та мети уроку

Учитель повідомляє, що на уроці діти обчислюватимуть вирази на додавання і віднімання та розв’язуватимуть задачі й нерівності.

IV. Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

1. Детально пояснити обчислення виразу: 35 000 - 2998 - 5307. Зауважити, що віднімання в один стовпчик виконати не можна.

2. Вправу 423 виконати самостійно за варіантами.

3. Вправа 422. Під керівництвом учителя замінити перші та останні числа кожного завдання. Решту - самостійно. Взаємоперевірка.

4. Задача 424. Розглянути розв’язання, пояснити міркування під час складання виразу. Дібрати числове значення букв, підставити у вираз, обчислити.

5. Задача 425. Проаналізувати від числових даних, скласти покроково вираз під керівництвом учителя.

6. Скласти задачу за коротким записом вправи 426, розв’язати за діями (учні із середнім рівнем). Розв’язати задачу 427 (учні з достатнім та високим рівнями).

7. Вправа 428. Для першої нерівності добираємо числа під керівництвом учителя, для другої - коментуючи з місця, а третьої - самостійно.

8. Додаткові диференційовані завдання.

1) 3адача. Відстань між містом і селом у 120 км велосипедист проїхав за 2 дні. Першого дня він проїхав на 15 км більше, ніж другого. Яку відстань проїжджав велосипедист кожного дня?

2) 3адача. Два зайці важать стільки, як три кролі. Скільки зайців важать стільки, як 12 кролів?

3) До 73 дописати цифру, щоб одержане число ділилося на 6. (732, 738).

V. Підсумок уроку

Знаходили значення виразів на додавання і віднімання. Оцінювання учнями своєї роботи на уроці.









загрузка...

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.