Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

УРОКИ МАТЕМАТИКИ В 4 КЛАСІ - До підручника МАТЕМАТИКА, 4 клас М. В. Богдановича - 2015 рік

І СЕМЕСТР (65 ГОД)

ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ

48/1. ТЕМА: АНАЛІЗ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ. ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ СКЛАДЕНИХ ІМЕНОВАНИХ ЧИСЕЛ, ВИРАЖЕНИХ В ОДИНИЦЯХ ДОВЖИНИ І МАСИ (431-438)

ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ПРОАНАЛІЗУВАТИ КОНТРОЛЬНУ РОБОТУ; ОЗНАЙОМИТИ З ПИСЬМОВИМ ДОДАВАННЯМ І ВІДНІМАННЯМ СКЛАДЕНИХ ІМЕНОВАНИХ ЧИСЕЛ, ВИРАЖЕНИХ В ОДИНИЦЯХ ДОВЖИНИ І МАСИ; ЗАКРІПЛЮВАТИ ВМІННЯ РОЗВ’ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ НА ДІЇ ЗІ СКЛАДЕНИМИ ІМЕНОВАНИМИ ЧИСЛАМИ

І. Аналіз контрольної роботи

1. Загальна характеристика результатів контрольної роботи, аналіз типових помилок і розв’язування відповідних виразів та задач.

2. Усні обчислення.

1) Вправа 431.

2) Обчислити ланцюжки.

II. Повідомлення теми та мети уроку

Учитель повідомляє, що на уроці учні додаватимуть і відніматимуть складені іменовані числа і розв’язуватимуть задачі.

III. Вивчення нового матеріалу

1. Пояснити способи додавання і віднімання складених іменованих чисел на основі вправ 432 (1) і 434 (1).

Зробити висновок, що додавати й віднімати складені іменовані числа можна двома способами: 1) заміною складених іменованих чисел простими і виконанням дії як над абстрактними числами; 2) додаванням чи відніманням чисел, як вони записані, з увагою на перехід одних одиниць вимірювання в інші.

2. Вправи 432 (2) і 434 (2) виконати під керівництвом учителя.

3. Самостійно знайти суму й різницю іменованих чисел 43 м 7 дм і 21 м 9 дм.

IV. Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

1. Розв’язування задачі 433 під керівництвом учителя.

2. Задача 435. Розв’язання записати під керівництвом учителя.

3. Задача 436. Фронтально способом відношень розв’язати під керівництвом учителя, іншим способом - самостійно.

4. Додаткове завдання.

Задача. У спортзалі 20 дітей вишикували в колону за зростом. Яке місце зайняв Петрик, якщо позаду нього стоять на 5 дітей більше, ніж перед ним?

V. Підсумок уроку

Додавали й віднімали складені іменовані числа. Як можна додавати й віднімати складені іменовані числа? Що сподобалося на уроці, а що - ні? Учні повідомляють про свої успіхи на уроці.









загрузка...

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.