Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

УРОКИ МАТЕМАТИКИ В 4 КЛАСІ - До підручника МАТЕМАТИКА, 4 клас М. В. Богдановича - 2015 рік

І СЕМЕСТР (65 ГОД)

ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ

51/1. ТЕМА: РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ НА ЧАС ТА РІВНЯНЬ (463-472)

ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ЗАКРІПЛЮВАТИ ВМІННЯ ПОЯСНЮВАТИ РОЗВ'ЯЗАННЯ ЗАДАЧ ТА РІВНЯНЬ

I. Перевірка домашнього завдання

Пояснити фронтально розв’язування задачі 461, обчислення значень виразів вправи 462.

II. Актуалізація та корекція опорних знань учнів

1. Завдання для опитування.

1) Заповнити пропуски.

3 год 20 хв = ... хв   

4 доби 3 год = ... год

5 хв 12 с = ... с        

360 хв = ... год

605 год = ... хв ... с 

98 год = ... діб ... год

2) Обчислити: 30 008 - 249; 2998 + 47.

3) Задача. У цеху працює 96 чоловіків, що становить 1/3 всіх робітників, решта - жінки. На скільки більше жінок, ніж чоловіків, працює в цеху?

2. Усні обчислення.

1) Заповнити таблицю.

а

410

640

58

230

а - 120

       

а ∙ 10 - 120

       

2) Математичний диктант. Записати лише результати.

На скільки 2 т більші за 300 кг? На скільки 3 доби більші за 46 год? 3020 зменшити у 10 разів і одержаний результат збільшити на 98. Суму чисел 3000 і 16 000 зменшити на 8 тис. 2 год зменшити у 3 рази.

3) Вправа 463.

ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку

Учитель повідомляє, що на уроці діти будуть розв’язувати задачі та рівняння.

IV. Повторення та закріплення вивченого матеріалу

1. Самостійне опрацювання задачі 464 (використати календар).

2. Розв’язування задачі 465 під керівництвом учителя. Пригадати, скільки діб у році, скільки років у столітті.

3. Задача 466. Порівняти із задачею 464 і розв’язати самостійно, користуючись календарем.

4. Задача 467. Скласти план розв’язування колективно, запис розв’язання прокоментувати з місця.

5. Задачу 468 розв’язати під керівництвом учителя.

6. Розв’язування рівнянь вправи 469 (самостійно).

7. Практична робота за вправою 470. Розглянути різні випадки розташування точок С і K на прямій.

8. Додаткові диференційовані завдання.

1) Задача. Хлопчик разом з бабусею зібрали 15 кг лікарських рослин. Хлопчик - на 3 кг менше, ніж бабуся. Скільки кілограмів лікарських рослин він зібрав?

2) Допиши в рядах по два числа, визначивши, за якими правилами їх записано:

а) 1, 2, 4, 7, 11, 16, ..., ...;

б) 3, 4, 7, 12, 19, 28, ..., ... .

V Підсумок уроку

Розв’язували задачі на час і рівняння. Оцінювання учнями своєї роботи на уроці.









загрузка...

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.