Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

УРОКИ МАТЕМАТИКИ В 4 КЛАСІ - До підручника МАТЕМАТИКА, 4 клас М. В. Богдановича - 2015 рік

І СЕМЕСТР (65 ГОД)

ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ

52/1. ТЕМА: ЗАСТОСУВАННЯ ОКРУГЛЕННЯ ЧИСЕЛ ПРИ ДОДАВАННІ ТА ВІДНІМАННІ (473-481)

ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ОЗНАЙОМИТИ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ СПОСОБУ ОКРУГЛЕННЯ ПРИ ДОДАВАННІ ТА ВІДНІМАННІ ЧИСЕЛ, ЗАКРІПЛЮВАТИ ВМІННЯ СКЛАДАТИ ПЛАН РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧІ; РОЗВ'ЯЗУВАТИ НЕРІВНОСТІ

I. Перевірка домашнього завдання

Фронтальне пояснення розв’язування задачі 472 і знаходження значень виразів другого стовпчика вправи 471.

II. Актуалізація та корекція опорних знань учнів

1. Завдання для опитування.

1) Записати кожне число у вигляді суми й різниці круглого та одноцифрового чисел: 873, 2352, 42 004, 598.

2) Виконати дії: 351 кг 700 г + 648 кг 300 г; 8 т - 8 ц.

3) Задача. Довжина одного шматка дроту 16 м 040 см, а другого - на 4 м 70 см менша. Знайти довжину обох шматків дроту.

2. Усні обчислення (фронтально).

Підсумовуючи, звернути увагу, як змінюється результат дії внаслідок зміни компонентів.

3) Гра «Кінцівки».

1093 - це тисяча сто без ...

984 - це тисяча без ...

356 - це триста п’ятдесят + ... 

542 - це п’ятсот і ...

396 - це чотириста без ...  

92 - це сто без ...

III. Вивчення нового матеріалу

1. Вправа 453. Підкреслити, що спосіб округлення зручний для чисел, які відрізняються від круглих на невелику кількість одиниць.

2. Вправа 474. Під керівництвом учителя обчислити два вирази: один з коментуванням з місця, а інші - самостійно.

IV. Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

1. Задача 474. Розбір провести від числових даних, скласти план розв’язування.

2. Задача 475 - самостійно. Для тих, хто швидше розв’яже, - задача 479*. Фронтально перевірити відповідь задачі 475 і пояснити розв’язання задачі 479*.

3. Розглянути малюнок до задач і 478. Яка властивість радіусів кола? Записати в загальному вигляді: KM = АВ + АК + ВМ; CD = АВ - АС - BD. Підставити значення, обчислити, перевірити вимірюванням.

4. Вправу 485 виконати самостійно.

5. Додаткові диференційовані завдання.

1) Поставити замість крапок пропущені цифри.

2) Задача. Лікар прописав хворому вітаміни: по 2 пігулки 2 рази на день. У коробці 60 пігулок. На скільки днів вистачить цих пігулок?

V. Підсумок уроку

Додавали й віднімали числа, використовуючи спосіб округлення.









загрузка...

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.