Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

УРОКИ МАТЕМАТИКИ В 4 КЛАСІ - До підручника МАТЕМАТИКА, 4 клас М. В. Богдановича - 2015 рік

І СЕМЕСТР (65 ГОД)

ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ

53/1. ТЕМА: ДІАГРАМИ. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ (482-489)

ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: УЧИТИ ЧИТАТИ ТА БУДУВАТИ ДІАГРАМИ; ЗАКРІПЛЮВАТИ ВМІННЯ РОЗВ'ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ

I. Перевірка домашнього завдання

Фронтально перевірити способи розв’язання задачі 481. Вибірково пояснити обчислення виразів вправи 480.

II. Актуалізація та корекція опорних знань учнів

1. Завдання для опитування.

1) Обчислити, користуючись способом округлення.

232 - 197             

115 + 78              

427 - 188             

814 - 85

2) Виконати дію, перевірити різними способами: 401 520 - 295 082.

3) 3адача. На в’язання светра витратили 400 г вовняних ниток, це на 100 г менше, ніж на кофту. Скільки грамів вовняних ниток залишилося, якщо всього їх було 1 кг 500 г?

2. Усні обчислення.

17 ∙ 100 - 400 + 700 - 1000 ∙ 0 + 8000 - 1

4200 : 60 ∙ 100 - 30 000 : 100 ∙ 5

III. Повідомлення теми та мети уроку

Учитель повідомляє, що на уроці діти вчитимуться читати та будувати діаграми, розв’язуватимуть задачі.

IV. Вивчення нового матеріалу

1. Пояснення за вправою 482.

2. Побудова діаграми під керівництвом учителя (вправа 483).

V. Повторення та закріплення вивченого матеріалу

1. Задача 484. Розв’язати під керівництвом учителя, розв’язання записати на дошці, у зошитах. Як треба змінити частину умови, щоб другою дією було додавання?

2. Задачу 486 записати коротко на дошці. Розв’язати самостійно.

3. Самостійна робота за вправою 485. Сильнішим учням додатково - задача 487*.

4. Додаткові диференційовані завдання.

1) Сума двох нерівних сторін прямокутника дорівнює 12 см. Яку довжину можуть мати сторони цього прямокутника? Побудувати один з таких прямокутників, у якого довжина у 3 рази довша за ширину.

2) Побудувати діаграму зросту хлопчиків: Андрій - 1 м 40 см, Микола на 10 см нижчий від Андрія, а Роман на 20 см нижчий від Миколи. (Одна клітинка дорівнює 10 см). За діаграмою визначити: на скільки сантиметрів Андрій вищий від Романа?

3) Число 8 записати за допомогою 5 п’ятірок і знаків дій.

VI. Підсумок уроку

Училися читати та будувати діаграми, розв’язували задачі. Оцінювання учнями своєї роботи на уроці.









загрузка...

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.