Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

УРОКИ МАТЕМАТИКИ В 4 КЛАСІ - До підручника МАТЕМАТИКА, 4 клас М. В. Богдановича - 2015 рік

І СЕМЕСТР (65 ГОД)

ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ

54/1. ТЕМА: ПОНЯТТЯ ПРО ШВИДКІСТЬ. ЗАДАЧІ НА ЗНАХОДЖЕННЯ ШВИДКОСТІ (490-499)

ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ОЗНАЙОМИТИ З ПОНЯТТЯМ «ШВИДКІСТЬ РУХУ», ПРОСТИМИ Й СКЛАДЕНИМИ ЗАДАЧАМИ НА ЗНАХОДЖЕННЯ ШВИДКОСТІ

I. Перевірка домашнього завдання

Задачу 489 розв’язують на дошці, замінивши число 1400 числом 1800. Чи змінилися план і вибір дії у розв’язанні? Вправу 488 перевірити фронтально.

II. Актуалізація та корекція знань учнів

1. Завдання для опитування.

1) У скільки разів 7 м більше від 7 см? На скільки 7 м більше за 7 см? На скільки 4 т більше за 4 ц? На скільки 500 г менше за 5 кг?

2) Скласти задачі за виразом 24 : 3.

3) Задача. Велосипедист за 2 год проїхав 30 км. Скільки кілометрів він проїжджав за 1 год?

2. Усні обчислення.

1) 597 + 65 

363 - 199    

48 + 530 + 72 + 52

837 + 299   

796 - 602    

590 + 380 + 410

2) Вправа 496 (1).

III. Повідомлення теми та мети уроку

Учитель повідомляє, що на уроці діти ознайомляться зі швидкістю руху, розв’язуватимуть задачі на знаходження швидкості.

IV. Вивчення нового матеріалу

1. Пояснення за вправою 490: 2 год - це час руху автобуса, 120 км - відстань. Протягом кожної години він проходив однакову відстань. Про що можемо дізнатися в задачі? Як про це дізнаємося? (Треба 120 км поділити на стільки рівних частин, скільки годин рухався автобус). Отже, швидкість - це відстань, яку проходить рухомий об’єкт за одиницю часу (годину, хвилину, секунду); відстань - це шлях, який проходить об’єкт за певний проміжок часу.

2. Прочитати правило в підручнику.

3. Фронтальне виконання вправи 491.

4. Вправа 492. Після колективного аналізу таблиці записати розв’язання самостійно. Звернути увагу, що швидкість записано в першому стовпчику таблиці.

5. Задача 493. Аналіз провести від запитання, розв’язати за планом у підручнику.

6. Задача 494. Звернути увагу на те, як бігав учень. Розв’язати самостійно.

7. Задача 495 (під керівництвом учителя).

V. Повторення та закріплення вивченого матеріалу

Вправи 496 (2), 496 (3) виконати самостійно. Під час перевірки пояснити прийоми обчислень. Задачу 497 запропонувати тим учням, хто швидше впорається із завданням.

VI. Підсумок уроку

Ознайомилися зі швидкістю руху та її знаходженням за відстанню і часом. Як знайти швидкість? Оцінювання учнями своєї роботи на уроці.









загрузка...

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.