УРОКИ МАТЕМАТИКИ В 4 КЛАСІ - До підручника МАТЕМАТИКА, 4 клас М. В. Богдановича - 2015 рік

І СЕМЕСТР (65 ГОД)

ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ

55/1. ТЕМА: ЗАДАЧІ НА ЗНАХОДЖЕННЯ ВІДСТАНІ (500-509)

ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ОЗНАЙОМИТИ ЗІ ЗНАХОДЖЕННЯМ ВІДСТАНІ ЗА ШВИДКІСТЮ І ЧАСОМ РУХУ; ФОРМУВАТИ ВМІННЯ РОЗВ'ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ НА РУХ ТА НАВИЧКИ ОБЧИСЛЕННЯ

I. Перевірка домашнього завдання

Пояснити вибір другої дії в розв’язанні задачі 491. Назвати відповідь задачі 499.

II. Актуалізація та корекція знань учнів

1. Завдання для опитування.

1) Як знайти швидкість за відстанню і часом? Що таке швидкість?

2) Скласти і розв’язати задачі за коротким записом.

Швидкість

Час

Відстань

?

3 год

18 км

?

4 год

48 км

2. Усні обчислення.

(42 561 ∙ 1 + 25 ∙ 68 ∙ 0) ∙ 0 + 316

2  ∙ 27 + 26 ∙ 2

3600 : 9 + 2000

(2 ∙ 340 - 340) ∙ 9

450 ∙ 9 + 300

(200 - 200) : 9

III. Повідомлення теми та мети уроку

Учитель повідомляє, що на уроці діти знаходитимуть відстань за швидкістю і часом руху, розв’язуватимуть задачі й обчислюватимуть вирази.

IV. Вивчення нового матеріалу

1. Задача. Лижник пройшов 36 км за 3 год. З якою швидкістю рухався лижник?

Записати на дошці, скласти обернену задачу, у якій треба знайти число 36. Прочитати її в підручнику. Про які величини йдеться? Значення яких із них відомі? Значення якої величини треба знайти? Якою дією знайдемо відстань, чому? (По 12 км узяти 3 рази).

2. Скласти прості задачі на знаходження відстані. Який висновок треба зробити? Прочитати його в підручнику.

3. Розв’язати задачу 501 під керівництвом учителя.

4. Задачу 502 розв’язати усно.

5. Задачу 503 проаналізувати від запитання, коментуючи виконання дій з місця.

V. Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

1. Вправа 504 - самостійно за варіантами.

2. Задачу 506 виконати під керівництвом учителя.

3. Задачу 505 розв’язати самостійно. Додатково для сильніших учнів - задача 507*.

4. Додаткові диференційовані завдання.

1) Задача. Велосипедисту треба проїхати 34 км. Він їхав 2 год зі швидкістю 14 км/год. Яку відстань йому залишилося проїхати?

2) Задача. Велосипедист за 6 год мав проїхати шлях від селища до міста зі швидкістю 15 км/год. Але деякий час він їхав зі швидкістю 10 км/год, тому доїхав до міста за 8 год. Скільки часу він їхав зі швидкістю 10 км/год?

3) Побудувати чотирикутник ABCD, провести в ньому відрізок КМ, який ділить ABCD на два чотирикутники, і відрізок МС, який ділить ABCD на чотирикутник і трикутник.

VI. Підсумок уроку

Ознайомились із знаходженням відстані за швидкістю і часом руху. Як знайти відстань? Оцінювання учнями своєї роботи на уроці.






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.