Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

УРОКИ МАТЕМАТИКИ В 4 КЛАСІ - До підручника МАТЕМАТИКА, 4 клас М. В. Богдановича - 2015 рік

І СЕМЕСТР (65 ГОД)

ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ

55/1. ТЕМА: ЗАДАЧІ НА ЗНАХОДЖЕННЯ ВІДСТАНІ (500-509)

ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ОЗНАЙОМИТИ ЗІ ЗНАХОДЖЕННЯМ ВІДСТАНІ ЗА ШВИДКІСТЮ І ЧАСОМ РУХУ; ФОРМУВАТИ ВМІННЯ РОЗВ'ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ НА РУХ ТА НАВИЧКИ ОБЧИСЛЕННЯ

I. Перевірка домашнього завдання

Пояснити вибір другої дії в розв’язанні задачі 491. Назвати відповідь задачі 499.

II. Актуалізація та корекція знань учнів

1. Завдання для опитування.

1) Як знайти швидкість за відстанню і часом? Що таке швидкість?

2) Скласти і розв’язати задачі за коротким записом.

Швидкість

Час

Відстань

?

3 год

18 км

?

4 год

48 км

2. Усні обчислення.

(42 561 ∙ 1 + 25 ∙ 68 ∙ 0) ∙ 0 + 316

2  ∙ 27 + 26 ∙ 2

3600 : 9 + 2000

(2 ∙ 340 - 340) ∙ 9

450 ∙ 9 + 300

(200 - 200) : 9

III. Повідомлення теми та мети уроку

Учитель повідомляє, що на уроці діти знаходитимуть відстань за швидкістю і часом руху, розв’язуватимуть задачі й обчислюватимуть вирази.

IV. Вивчення нового матеріалу

1. Задача. Лижник пройшов 36 км за 3 год. З якою швидкістю рухався лижник?

Записати на дошці, скласти обернену задачу, у якій треба знайти число 36. Прочитати її в підручнику. Про які величини йдеться? Значення яких із них відомі? Значення якої величини треба знайти? Якою дією знайдемо відстань, чому? (По 12 км узяти 3 рази).

2. Скласти прості задачі на знаходження відстані. Який висновок треба зробити? Прочитати його в підручнику.

3. Розв’язати задачу 501 під керівництвом учителя.

4. Задачу 502 розв’язати усно.

5. Задачу 503 проаналізувати від запитання, коментуючи виконання дій з місця.

V. Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

1. Вправа 504 - самостійно за варіантами.

2. Задачу 506 виконати під керівництвом учителя.

3. Задачу 505 розв’язати самостійно. Додатково для сильніших учнів - задача 507*.

4. Додаткові диференційовані завдання.

1) Задача. Велосипедисту треба проїхати 34 км. Він їхав 2 год зі швидкістю 14 км/год. Яку відстань йому залишилося проїхати?

2) Задача. Велосипедист за 6 год мав проїхати шлях від селища до міста зі швидкістю 15 км/год. Але деякий час він їхав зі швидкістю 10 км/год, тому доїхав до міста за 8 год. Скільки часу він їхав зі швидкістю 10 км/год?

3) Побудувати чотирикутник ABCD, провести в ньому відрізок КМ, який ділить ABCD на два чотирикутники, і відрізок МС, який ділить ABCD на чотирикутник і трикутник.

VI. Підсумок уроку

Ознайомились із знаходженням відстані за швидкістю і часом руху. Як знайти відстань? Оцінювання учнями своєї роботи на уроці.









загрузка...

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.