УРОКИ МАТЕМАТИКИ В 4 КЛАСІ - До підручника МАТЕМАТИКА, 4 клас М. В. Богдановича - 2015 рік

І СЕМЕСТР (65 ГОД)

ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ

57/1. ТЕМА: ОЗНАЙОМЛЕННЯ З НАЗВАМИ ГЕОМЕТРИЧНИХ ТІЛ (520-530)

ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ОЗНАЙОМИТИ З НАЗВАМИ ГЕОМЕТРИЧНИХ ТІЛ; ЗАКРІПЛЮВАТИ ВМІННЯ РОЗВ'ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ НА РУХ; РОЗВИВАТИ ОБЧИСЛЮВАЛЬНІ НАВИЧКИ

I. Перевірка домашнього завдання

Фронтально з’ясувати, за якими правилами обчислили невідомі величини у вправі 518. У задачі 519 пояснити вибір дій.

II. Актуалізація та корекція опорних знань учнів

1. Завдання для опитування.

1) За таблицею знайти невідомі значення величин.

Швидкість

Час

Відстань

45 км/год

?

90 км

?

4 год

360 км

70 км/год

8 год

?

2) Задача. Лижник ішов зі швидкістю 16 км/год і був у дорозі 4 год. Скільки часу йому потрібно, щоб пройти таку саму відстань зі швидкістю 8 км/год?

2. Усні обчислення.

1) Вправа 521.

2) Обчислити способом округлення.

265 + 396

604 - 398 

378 + 198

416 + 79

3) Скласти задачу про рух за виразом а : 3.

III. Повідомлення теми та мети уроку

Учитель повідомляє, що на уроці діти ознайомляться з назвами геометричних тіл, повторять дії над іменованими числами.

IV. Вивчення нового матеріалу

1. Як і геометричні фігури ви знаєте? (На дошці побудовано квадрат, трикутник, прямокутник, круг, пряму, ламані лінії, позначено точку). Пояснення про геометричні тіла за вправою 520.

2. Знайти плоскі фігури на об’ємних тілах. Знайти геометричні тіла в навколишньому середовищі. Вправа 523.

V. Повторення та закріплення вивченого матеріалу

1. Самостійна робота за вправою 524.

2. Задачу 525 розв’язати під керівництвом учителя.

3. Задачу 527 усно розв’язати з коментуванням. Задачу 526 проаналізувати від запитання, скласти план, розв’язання записати самостійно. Сильнішим учням запропонувати задачу 528*.

4. Додаткові диференційовані завдання.

1) Задача. Туристи пливли на пароплаві 6 год зі швидкістю 25 км/год і 3 год - на катері зі швидкістю 55 км/год. Скільки всього кілометрів пропливли туристи?

2) Скласти діаграми швидкостей рухомих об’єктів (10 км/год - 1 клітинка зошита): автомобіль - 90 км/год, скутер - 40 км/год, гідроцикл - 120 км/год, потяг - 60 км/год.

VI. Підсумок уроку

Ознайомилися з назвами геометричних тіл. У якого геометричного тіла основою є круг? квадрат? трикутник?






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.