Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

УРОКИ МАТЕМАТИКИ В 4 КЛАСІ - До підручника МАТЕМАТИКА, 4 клас М. В. Богдановича - 2015 рік

І СЕМЕСТР (65 ГОД)

МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ОДНОЦИФРОВІ

64/1. ТЕМА: ПОНЯТТЯ ПЛОЩІ. КВАДРАТНИЙ САНТИМЕТР (576-582)

ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ОЗНАЙОМИТИ З ПОНЯТТЯМ «ПЛОЩА ФІГУРИ» ТА КВАДРАТНИМ САНТИМЕТРОМ; ЗАКРІПЛЮВАТИ ВМІННЯ ОБЧИСЛЮВАТИ ВИРАЗИ ТА РОЗВ'ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ

І. Актуалізація та корекція опорних знань учнів

1. Завдання для опитування.

1) Чому дорівнює добуток, якщо один з множників дорівнює 0? У якому випадку добуток двох чисел дорівнює одному з них?

2) Добуток чисел 120 і 0 збільшити на 37.

3) Від числа 560 відняти різницю чисел 59 і 0.

4) Третя частина числа становить 90. Чому дорівнює все число?

5) Як знайти час руху, якщо відомі швидкість і відстань?

2. Усні обчислення.

1)

Змагання між трьома рядами. Далі - вправа 576.

2) Задача. Геологи проїхали 420 км. Спочатку 3 год вони їхали на машинах зі швидкістю 60 км/год, а решту часу - на конях зі швидкістю 8 км/год. Скільки часу вони їхали на конях?

ІІ. Повідомлення теми та мети уроку

Учитель повідомляє, що на уроці діти будуть вивчати нову величину - «площа» та одиниці її вимірювання.

III. Вивчення нового матеріалу

1. Як і способи порівняння відрізків і предметів за довжиною ви знаєте? (На око, прикладанням, накладанням, вимірюванням). Пояснення за вправою 577.

2. Порівняти прямокутник зі сторонами 4 см і 6 см та квадрат зі стороною 5 см, зворотний бік яких розкреслено на квадрати. Полічити кількість квадратів, порівняти. Розкрити потребу в одиницях вимірювання площі. Запропонувати побудувати квадрат зі стороною 1 см. Повідомити, що площа такого квадрата називається квадратним сантиметром.

3. Вправа 558. Уточнити, що означає: полічити й записати, скільки квадратних сантиметрів у кожній фігурі. Зробити висновок: щоб знайти площу фігури у квадратних сантиметрах, треба знайти число квадратних сантиметрів, на які можна поділити фігуру або з яких можна її скласти.

IV. Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

1. Вправа 559. Самостійна робота за варіантами.

2. Задача 580. Під керівництвом учителя проаналізувати від запитання і скласти план. Розв’язання записати самостійно.

3. Додаткові диференційовані завдання.

1) Порівняти вирази: 4305 ∙ 7 і 3 ∙ 8610; 2907 - 989 і 1615 + 588.

2) Задача. Від пристані в одному напрямку відпливли теплохід і буксир. Швидкість теплохода 60 км/год, а буксира - у 5 разів менше. Яка відстань буде між ними через 3 год? (Розв’язати двома способами).

3) Знайти пропущене число, щоб можна було обчислити вираз:

51 :    ....     - 15

V. Підсумок уроку

З якою величиною ознайомилися на уроці? Як можна порівняти площі фігур? Що таке квадратний сантиметр?









загрузка...

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.