Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

УРОКИ МАТЕМАТИКИ В 4 КЛАСІ - До підручника МАТЕМАТИКА, 4 клас М. В. Богдановича - 2015 рік

І СЕМЕСТР (65 ГОД)

МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ОДНОЦИФРОВІ

65/1. ТЕМА: ПЛОЩА ПРЯМОКУТНИКА (583-592)

ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ОЗНАЙОМИТИ З ОБЧИСЛЕННЯМ ПЛОЩІ ПРЯМОКУТНИКА; ЗАКРІПЛЮВАТИ ОБЧИСЛЮВАЛЬНІ НАВИЧКИ ТА ВМІННЯ РОЗВ'ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ НА ЗНАХОДЖЕННЯ ПЛОЩІ ПРЯМОКУТНИКА

I. Перевірка домашнього завдання

До задачі 581 скласти обернену із запитанням: «З якою швидкістю їхав велосипедист до обіду?». Вправа 582 (фронтальна перевірка).

II. Актуалізація та корекція знань учнів

1. Завдання для фронтального опитування.

1) Як можна порівняти геометричні фігури за площею? Що таке один квадратний сантиметр?

2) Як знайти невідомі зменшуване, від’ємник, доданок? Як знайти швидкість, знаючи час і відстань? Як знайти час руху за швидкістю і відстанню?

3) Порівняти: 80 м 5 см і 8005 см; 6 ц 50 кг і 6500 кг; 7800 кг і 8 т 700 кг.

4) Задача. Довжина прямокутника 24 м, а ширина - у 3 рази менша. Знайти периметр прямокутника.

2. Усні обчислення.

1) Вправа 583.

2) Різницю чисел 62 і 45 збільшити у 3 рази. Добуток чисел 45 і 4 зменшити у 2 рази. Частку чисел 240 і 8 збільшити у 6 разів.

3) Обчислити: 2 т : 5; 1 т : 1 ц; 1 т - 1 ц.

4) Задача. Периметр прямокутника 8 см. Які можуть бути довжина і ширина цього прямокутника?

III. Повідомлення теми та мети уроку

Учитель повідомляє, що на уроці діти вивчатимуть, як знаходити площу прямокутника за його довжиною і шириною, обчислюватимуть вирази і розв’язуватимуть задачі.

IV. Вивчення нового матеріалу

1. Вправа 584. Зробити висновок: щоб обчислити площу прямокутника, треба визначити його довжину і ширину та знайти добуток цих чисел.

2. Вправа 585. Учні знаходять довжину і ширину прямокутника та обчислюють його площу.

V. Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

1. Задача 588. Скласти план розв’язування, самостійно записати його.

2. Задача 589. Про які величини йдеться? Що можна знайти (час виїзду і приїзду)?

3. Задача 590 (усно, периметри прямокутників однакові, а площі - різні).

4. Вправи 586 і 587 виконати самостійно. Хто швидше впорається, виконує вправу 591.

VI. Підсумок уроку

Як знайти площу прямокутника? Оцінювання учнями своєї роботи на уроці.









загрузка...

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.