УРОКИ МАТЕМАТИКИ В 4 КЛАСІ - До підручника МАТЕМАТИКА, 4 клас М. В. Богдановича - 2015 рік

ІІ СЕМЕСТР (71 ГОД)

МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ОДНОЦИФРОВІ

3/2. ТЕМА: ВИЗНАЧЕННЯ ПЛОЩІ ПРЯМОКУТНОЇ ДІЛЯНКИ ЗА ЇЇ ПЛАНОМ (609-616)

ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: УЧИТИ ЗНАХОДИТИ ПЛОЩІ ПРЯМОКУТНИХ ДІЛЯНОК ЗА ПЛАНОМ, РОЗВ'ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ НА ЗНАХОДЖЕННЯ ПЛОЩІ ПРЯМОКУТНИКІВ; ЗАКРІПЛЮВАТИ ВМІННЯ СКЛАДАТИ ТА ОБЧИСЛЮВАТИ ВИРАЗИ

I. Перевірка домашнього завдання

Фронтально пояснити вибір дій у розв’язанні задачі 608. Заслухати відповіді задачі 607.

II. Актуалізація та корекція опорних знань учнів

1. Завдання для опитування.

1) Вправа 609.

2) Дати визначення одиниць вимірювання площі та розкрити співвідношення між ними.

3) Знайти периметр і площу квадрата зі стороною 5 см.

4) Якими одиницями вимірюють площу вікна, коридору, спортивного майданчика, огорожі, поля?

2. Усні обчислення.

2) Задача. Ширина прямокутника 6 см, вона у 2 рази менша за довжину. Знайти периметр і площу цього прямокутника.

ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку

Учитель повідомляє, що на уроці діти вчитимуться знаходити площі ділянок за їх планом, складатимуть і обчислюватимуть вирази.

IV. Вивчення нового матеріалу

1. Вправа 610. Фронтальна робота з визначення розмірів ділянок за планом. Складання задачі за планом кожної ділянки. Площу ділянки під редис знаходять під керівництвом учителя, а решту - самостійно.

2. Задача 611. Аналіз провести від запитання, скласти план. Сильніші учні розв’язують задачу двома способами, склавши вирази, а решта - під керівництвом учителя за діями.

3. Задача 612. Коротко записати задачу на дошці, побудувавши прямокутник. Сильніші учні розв’язують самостійно, а решта - під керівництвом учителя.

4. Складання виразів за вправою 614, коментуючи з місця.

5. Самостійна робота за варіантами (вправа 613).

6. Додаткові диференційовані завдання.

Задача 1. Сума п’яти чисел дорівнює 100, а різниця між числами, які стоять поряд, дорівнює 3. Чому дорівнює найбільше із цих чисел?

Задача 2. Периметр квадрата 48 м. Цей квадрат поділили на 4 рівні трикутники, з’єднавши відрізками протилежні його вершини. Обчислити площу одного з трикутників.

V. Підсумок уроку

Знаходили площі ділянок прямокутної форми. Оцінювання учнями своєї роботи на уроці.






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.