Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

УРОКИ МАТЕМАТИКИ В 4 КЛАСІ - До підручника МАТЕМАТИКА, 4 клас М. В. Богдановича - 2015 рік

ІІ СЕМЕСТР (71 ГОД)

МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ОДНОЦИФРОВІ

4/2. ТЕМА: ЗНАХОДЖЕННЯ ДОВЖИНИ ОДНІЄЇ ЗІ СТОРІН ПРЯМОКУТНИКА ЗА ДОВЖИНОЮ ІНШОЇ СТОРОНИ ТА ПЛОЩЕЮ (617-624)

ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ОЗНАЙОМИТИ ІЗ ЗНАХОДЖЕННЯМ ДОВЖИНИ ОДНІЄЇ ЗІ СТОРІН ПРЯМОКУТНИКА ЗА ЙОГО ПЛОЩЕЮ І ДОВЖИНОЮ ІНШОЇ СТОРОНИ; ФОРМУВАТИ ВМІННЯ РОЗВ'ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ НА ВИКОРИСТАННЯ ЗАЛЕЖНОСТІ МІЖ МНОЖНИКАМИ І ДОБУТКОМ

I. Перевірка домашнього завдання

Фронтально перевірити відстані між містами (вправа 615). Знайти, на скільки кілометрів відстань Львів - Київ більша за відстань Київ - Харків.

II. Актуалізація та корекція опорних знань учнів

1. Завдання для опитування.

1) Знайти площу і периметр квадрата зі стороною а = 9 дм, 7 дм, 1 дм 2 см.

2) 90 км = ... м; 35 м 43 см = ... см = ... мм; 23 546 кг = ... ц ... кг.

3) Задача. Площа ділянки 48 а, 1/3 її займає сад, а 1/4 - город. Яку площу займають сад і город разом?

2. Усні обчислення.

1) Вправа 617.

2) Назвати всі двоцифрові числа, які діляться на 7 так, щоб у частці було одноцифрове число, а в остачі 2.

3) Обчислити: 120 : 3 ∙ 4; 120 : 2 : 3; 120 : 6 - 9; 120 : 4 ∙ 5.

4) Задача. Довжина прямокутної ділянки 10 м, вона у 2 рази більша за ширину. Знайти площу ділянки.

5) Задача. Довжина ділянки 10 м, а ширина - на 2 м менша. Знайти площу ділянки.

III. Повідомлення теми та мети уроку

Учитель повідомляє, що на уроці діти будуть розв’язувати задачі на знаходження довжини однієї зі сторін прямокутника за його площею і довжиною іншої сторони.

IV. Вивчення нового матеріалу

1. Проаналізувати задачу 619 (1) за запитаннями: якою дією знаходять площу? Чим є довжина і ширина у записі розв’язання? Як знайти невідомий множник?

2. Виконуючи вправу 619 (2), використати залежність між множниками та добутком. Як знайти ширину (довжину) прямокутника за відомими площею і довжиною (шириною)?

V. Повторення та закріплення вивченого матеріалу

1. Задачу 618 розв’язати під керівництвом учителя.

2. Самостійна робота за вправою 620.

3. Вправа 621. Значення виразів першого рядка знайти під керівництвом учителя. Звернути увагу, що біля частки найменування не записують.

4. Додаткові диференційовані завдання.

1) Задача. У шести кошиках була однакова кількість груш. Якщо з кожного кошика взяти по 12 груш, то в усіх кошиках залишиться стільки груш, скільки було раніше в трьох кошиках. Скільки груш було в кожному кошику спочатку?

2) Один з двох множників дорівнює 20. Як зміниться добуток, якщо другий множник збільшити на 5?

VI. Підсумок уроку

Знаходили сторону прямокутника за його площею та іншою стороною. Чому дорівнює довжина прямокутника, ширина якого 4 см, а площа 72 см2? Оцінювання учнями своєї роботи на уроці.









загрузка...

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.