Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

УРОКИ МАТЕМАТИКИ В 4 КЛАСІ - До підручника МАТЕМАТИКА, 4 клас М. В. Богдановича - 2015 рік

ІІ СЕМЕСТР (71 ГОД)

МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ОДНОЦИФРОВІ

5/2. ТЕМА: ЗНАХОДЖЕННЯ ПЛОЩІ НЕВЕЛИКИХ ФІГУР ЗА ДОПОМОГОЮ ПАЛЕТКИ (625-633)

ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ОЗНАЙОМИТИ ІЗ ЗНАХОДЖЕННЯМ ПЛОЩ ЗА ДОПОМОГОЮ ПАЛЕТКИ; ЗАКРІПЛЮВАТИ ВМІННЯ АНАЛІЗУВАТИ, РОЗВ'ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ НА ОБЧИСЛЕННЯ ПЕРИМЕТРА Й ПЛОЩІ ПРЯМОКУТНИКА ТА ЗНАХОДИТИ ЗНАЧЕННЯ ВИРАЗІВ

I. Перевірка домашнього завдання

Повідомити відповідь до задачі 623 та пояснити порядок дій у виразах вправи 624.

II. Актуалізація та корекція опорних знань учнів

1. Завдання для опитування.

1) Визначити площу прямокутної ділянки зі сторонами 7 м і 3 м.

2) Знайти довжину прямокутника, якщо його площа 36 м2, а ширина 4 м.

3) Обчислити: 2 м 40 см : 4 см; 3 т 2 ц : 8 ц.

2. Усні обчислення.

Математичний диктант.

1) Суму чисел 230 і 980 зменшити у 8 разів; частку чисел 480 і 60 збільшити у 3 рази; добуток чисел 150 і 5 зменшити на 600; різницю чисел 350 і 70 зменшити в 4 рази.

2) Знайти: 1/5 від 2 т; 1/3 від 2 хв; 1/4 доби.

3) Обчислити: 2 т 4 ц : 6 ц; 3 м 6 дм : 4 дм.

ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку

Учитель повідомляє, що на уроці діти знаходитимуть площу невеликих фігур за допомогою палетки, розв’язуватимуть задачі, складатимуть і обчислюватимуть вирази.

IV. Вивчення нового матеріалу

1. Показати учням, як вимірювати палеткою площі фігур різної форми, пояснити, як нею користуватися.

2. Вправа 625 - під керівництвом учителя.

3. Практична робота за вправою 626.

V. Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

1. Вправу 628 виконати, коментуючи з місця.

2. Вправа 631. Пояснити, до якої задачі складено кожен з виразів. Про що дізнаємося, обчисливши їх?

3. Задача 627 - під керівництвом учителя.

4. Вправа 629 - самостійно.

5. Додаткові диференційовані завдання.

1) Записати найменше і найбільше шестицифрові числа, у кожному з яких усі цифри різні. Знайти різницю між ними.

2) Задача. З пункту А до пункту Б о 5-й год ранку вийшов турист. О 12-й год услід за ним вирушив вершник. На якій відстані від пункту А вершник наздожене туриста, якщо швидкості туриста і вершника становлять відповідно 5 км/год і 12 км/год?

VI. Підсумок уроку

Ознайомилися зі знаходженням площі невеликих фігур за допомогою палетки. Оцінювання учнями своєї роботи на уроці.









загрузка...

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.