УРОКИ МАТЕМАТИКИ В 4 КЛАСІ - До підручника МАТЕМАТИКА, 4 клас М. В. Богдановича - 2015 рік

ІІ СЕМЕСТР (71 ГОД)

МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ОДНОЦИФРОВІ

5/2. ТЕМА: ЗНАХОДЖЕННЯ ПЛОЩІ НЕВЕЛИКИХ ФІГУР ЗА ДОПОМОГОЮ ПАЛЕТКИ (625-633)

ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ОЗНАЙОМИТИ ІЗ ЗНАХОДЖЕННЯМ ПЛОЩ ЗА ДОПОМОГОЮ ПАЛЕТКИ; ЗАКРІПЛЮВАТИ ВМІННЯ АНАЛІЗУВАТИ, РОЗВ'ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ НА ОБЧИСЛЕННЯ ПЕРИМЕТРА Й ПЛОЩІ ПРЯМОКУТНИКА ТА ЗНАХОДИТИ ЗНАЧЕННЯ ВИРАЗІВ

I. Перевірка домашнього завдання

Повідомити відповідь до задачі 623 та пояснити порядок дій у виразах вправи 624.

II. Актуалізація та корекція опорних знань учнів

1. Завдання для опитування.

1) Визначити площу прямокутної ділянки зі сторонами 7 м і 3 м.

2) Знайти довжину прямокутника, якщо його площа 36 м2, а ширина 4 м.

3) Обчислити: 2 м 40 см : 4 см; 3 т 2 ц : 8 ц.

2. Усні обчислення.

Математичний диктант.

1) Суму чисел 230 і 980 зменшити у 8 разів; частку чисел 480 і 60 збільшити у 3 рази; добуток чисел 150 і 5 зменшити на 600; різницю чисел 350 і 70 зменшити в 4 рази.

2) Знайти: 1/5 від 2 т; 1/3 від 2 хв; 1/4 доби.

3) Обчислити: 2 т 4 ц : 6 ц; 3 м 6 дм : 4 дм.

ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку

Учитель повідомляє, що на уроці діти знаходитимуть площу невеликих фігур за допомогою палетки, розв’язуватимуть задачі, складатимуть і обчислюватимуть вирази.

IV. Вивчення нового матеріалу

1. Показати учням, як вимірювати палеткою площі фігур різної форми, пояснити, як нею користуватися.

2. Вправа 625 - під керівництвом учителя.

3. Практична робота за вправою 626.

V. Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

1. Вправу 628 виконати, коментуючи з місця.

2. Вправа 631. Пояснити, до якої задачі складено кожен з виразів. Про що дізнаємося, обчисливши їх?

3. Задача 627 - під керівництвом учителя.

4. Вправа 629 - самостійно.

5. Додаткові диференційовані завдання.

1) Записати найменше і найбільше шестицифрові числа, у кожному з яких усі цифри різні. Знайти різницю між ними.

2) Задача. З пункту А до пункту Б о 5-й год ранку вийшов турист. О 12-й год услід за ним вирушив вершник. На якій відстані від пункту А вершник наздожене туриста, якщо швидкості туриста і вершника становлять відповідно 5 км/год і 12 км/год?

VI. Підсумок уроку

Ознайомилися зі знаходженням площі невеликих фігур за допомогою палетки. Оцінювання учнями своєї роботи на уроці.






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.