УРОКИ МАТЕМАТИКИ В 4 КЛАСІ - До підручника МАТЕМАТИКА, 4 клас М. В. Богдановича - 2015 рік

ІІ СЕМЕСТР (71 ГОД)

МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ОДНОЦИФРОВІ

12/2. ТЕМА: ДІЛЕННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ОДНОЦИФРОВЕ, КОЛИ ЧАСТКА МІСТИТЬ У СЕРЕДИНІ НУЛІ (681-687)

ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ОЗНАЙОМИТИ З ДІЛЕННЯМ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ОДНОЦИФРОВЕ, КОЛИ ЧАСТКА МІСТИТЬ У СЕРЕДИНІ НУЛІ; ЗАКРІПЛЮВАТИ ВМІННЯ РОЗВ’ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ НА ПОСТУПОВЕ ЗВЕДЕННЯ ДО ОДИНИЦІ; ЗНАХОДИТИ ЗНАЧЕННЯ ВИРАЗІВ

I. Перевірка домашнього завдання

Фронтально пояснити два способи розв’язання задачі 680. Вирази вправи 679 пояснити вибірково.

II. Актуалізація та корекція опорних знань учнів

1. Завдання для опитування.

1) Обчислити: 483 072 : 6;   9 т : 2 ц.

2) Записати всі двоцифрові числа, остачі від ділення яких на 9 дорівнюють 4.

3) Знайти ширину прямокутника, площа якого 96 см2, а довжина 16 см.

2. Усні обчислення.

Гра «Кращий обчислювач». Грають три команди.

III. Повідомлення теми та мети уроку

Учитель повідомляє, що на уроці учні ділитимуть багатоцифрові числа, коли в частці в середині є нулі, розв’язуватимуть задачі, обчислюватимуть вирази.

IV. Вивчення нового матеріалу

1. Ознайомлення з новим випадком ділення можна провести за вправою 683. У виразі 28 204 : 6 перше неповне ділене 28 дес. тис., у частці - 5 цифр. 28 поділити на 6, буде 4, остача 4. Залишилося десятків тисяч менше за 6. Цифру дібрали правильно. Друге неповне ділене 42 од. тис. 42 поділити на 6, буде 7. Усі одиниці тисяч поділилися. Утворимо неповне ділене із сотень. У діленому сотень немає, тому їх не буде і в частці. На місці сотень частки пишемо 0. (Пояснити можна так: 90 сот. поділити на 0, буде 0. Пишемо на місці сотень частки 0. Утворимо неповне ділене з десятків. 2 дес. не можна поділити на 6, щоб були десятки. На місці десятків пишемо 0. 24 од. поділити на 6, буде 4. Усі одиниці поділилися. Частка 47 004).

2. Вправу 682 розв’язати з коментуванням та самостійно.

V. Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

1. Самостійна робота за вправою 681.

2. Задачу 684 розв’язати разом з учителем двома способами.

3. Задача 685 (1) - самостійно, а (2) - разом з учителем.

4. Додаткові диференційовані завдання.

1) Порівняти вирази: 6 м 32 см : 4 і 24 м ∙ 8.

2) Задача. За який час легковий автомобіль наздожене вантажний, якщо відстань між ними 60 км, а швидкість легкового автомобіля більша від швидкості вантажного на 12 км/год?

VI. Підсумок уроку

Виконували ділення багатоцифрових чисел на одноцифрове. Оцінювання учнями своєї роботи на уроці, виявлення труднощів у виконанні завдань.






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.