УРОКИ МАТЕМАТИКИ В 4 КЛАСІ - До підручника МАТЕМАТИКА, 4 клас М. В. Богдановича - 2015 рік

ІІ СЕМЕСТР (71 ГОД)

МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ОДНОЦИФРОВІ

16/2. ТЕМА: ЗНАХОДЖЕННЯ ЗНАЧЕНЬ ВИРАЗІВ НА СУМІСНІ ДІЇ. ЗАДАЧІ НА ЗУСТРІЧНИЙ РУХ ДВОХ ТІЛ (715-722)

ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: УЧИТИ РОЗВ'ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ НА ЗУСТРІЧНИЙ ОДНОЧАСНИЙ РУХ; ЗАКРІПЛЮВАТИ ВМІННЯ ЗНАХОДИТИ ЗНАЧЕННЯ ВИРАЗІВ НА СУМІСНІ ДІЇ

І. Перевірка домашнього завдання

1. Серед записаних на дошці виразів знайти той, яким розв’язується задача 713.

294 ∙ 2 : 7 ∙ 6             

294 : 7 : 2 ∙ 6             

294 : 2 : 7 ∙ 6             

294 ∙ 6 : 2 ∙ 7

2. Фронтально перевірити значення виразів вправи 714.

II. Актуалізація та корекція опорних знань учнів

1. Завдання для опитування.

1) Обчислити: 63 м : 5; 63 : 5 см.

2) Частка яких чисел дорівнює 1? 0?

3) Задача. Квадрат і прямокутник мають однакову площу. Сторона квадрата 8 см, а одна зі сторін прямокутника 4 см. Знайти периметр прямокутника.

2. Усні обчислення.

1) Вправа 715.

2) Задача. З міста в село виїхав велосипедист зі швидкістю 15 км/год. Одночасно із села назустріч йому вийшов пішохід, який зустрів велосипедиста через 1 год. На якій відстані від міста відбулася зустріч?

III. Повідомлення теми та мети уроку

Учитель повідомляє, що на уроці діти розв’язуватимуть задачі на одночасний зустрічний рух та знаходитимуть значення виразів.

IV. Вивчення нового матеріалу

1. Задача 717. Прочитати задачу, розглянути малюнок та розв’язання двома способами. Звернути увагу на позначення пунктів, швидкостей, місця зустрічі, те, з яких частин складається відстань між містами. Бажано змоделювати рух автобусів.

2. Задача 718. Записати задачу коротко під керівництвом учителя. Порівняти із задачею 717. Скласти план розв’язування, розв’язати самостійно.

3. Вправа 716. Розв’язати під керівництвом учителя, порівняти вирази у першому і другому рядках кожного стовпчика, пригадати порядок виконання дій у виразах.

4. Вправа 719 (1). Розв’язати рівняння під керівництвом учителя і самостійно. Порівняти рівняння та пояснити причину різних розв’язків.

5. Вправа 719 (2). Виконати самостійно. Сильніші учні розв’язують задачу 720.

V. Підсумок уроку

Ознайомилися з розв’язуванням задачі на зустрічний рух. Які труднощі виникли на уроці? Над чим треба ще попрацювати?






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами.

Всі матеріали на сайті доступні за ліцензією Creative Commons Attribution-Sharealike 3.0 Unported CC BY-SA 3.0 та GNU Free Documentation License (GFDL)

Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посиланням на сайт, будьте вдячними ми приклали багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2007-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.