УРОКИ МАТЕМАТИКИ В 4 КЛАСІ - До підручника МАТЕМАТИКА, 4 клас М. В. Богдановича - 2015 рік

ІІ СЕМЕСТР (71 ГОД)

ДРОБИ

24/2. ТЕМА: ЗНАХОДЖЕННЯ ЧИСЛА ЗА ЙОГО ДРОБОМ (788-796)

ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ОЗНАЙОМИТИ З РОЗВ’ЯЗУВАННЯМ ЗАДАЧ НА ЗНАХОДЖЕННЯ ЧИСЛА ЗА ЙОГО ДРОБОМ; ПРОДОВЖИТИ ФОРМУВАТИ ВМІННЯ РОЗВ’ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ НА ЗНАХОДЖЕННЯ ЧИСЛА ЗА ЗНАЧЕННЯМ ЙОГО ДРОБУ

І. Перевірка домашнього завдання

У задачі 787 змінити запитання так, щоб додалася ще одна дія. Пояснити порядок дій у першому виразі та виконання ділення в останньому виразі вправи 786.

ІІ. Актуалізація та корекція опорних знань учнів

1. Завдання для опитування.

1) Знайти 3/4 від числа 1200; 1/8 від 3 т 2 ц; 1/4 від 64 км.

2) Знайти значення виразу (а + 250) ∙ а, якщо а = 100.

3) Задача. Довжина ділянки прямокутної форми 60 м, а її ширина становить 2/5 довжини. Знайти площу і периметр ділянки.

2. Усні обчислення.

1) Кожне із чисел 3200, 4000, 6250, 42 340 поділити на 10 і помножити на 100. Далі - вправа 790.

2) Задача. Садівник посадив 40 саджанців, що становить 1/6 всіх саджанців. Скільки всього саджанців треба посадити садівнику?

ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку

Учитель повідомляє, що на уроці діти розв’язуватимуть задачі на знаходження числа за значенням його дробу та на знаходження дробу від числа.

IV. Вивчення нового матеріалу

1. Пояснення нового матеріалу за вправою 788.

2. Самостійне розв’язування задачі 789. Змінити запитання, щоб задача розв’язувалася двома діями.

V. Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

1. Задачу 791 розв’язати під керівництвом учителя.

2. Вправа 792 - самостійно.

3. Задача 793. Проаналізувати від числових даних, розв’язання записати самостійно, змінити запитання, щоб додалася ще одна дія ділення.

4. Задачу 794* розв’язати під керівництвом учителя. Нагадати, що при зменшенні діленого у кілька разів частка теж зменшується у стільки ж разів. При зменшенні дільника у кілька разів частка збільшується у стільки ж разів.

5. Додаткові диференційовані завдання.

Задача 1. Відстань у 1220 км турист подолав так: автомобілем за 6 год, далі потягом - за 15 год і пароплавом - за 7 год. Швидкість автомобіля у 2 рази більша за швидкість потяга і в 4 рази більша за швидкість пароплава. Знайти шлях, який подолав турист на кожному виді транспорту. (480 км, 600 км, 140 км).

Задача 2. 3/5 гарбуза мають масу 6 кг. Яка маса цілого гарбуза?

VI. Підсумок уроку

Як знайти число за значенням його дробу? Оцінювання учнями своєї роботи на уроці, виявлення труднощів.






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами.

Всі матеріали на сайті доступні за ліцензією Creative Commons Attribution-Sharealike 3.0 Unported CC BY-SA 3.0 та GNU Free Documentation License (GFDL)

Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посиланням на сайт, будьте вдячними ми приклали багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2007-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.