УРОКИ МАТЕМАТИКИ В 4 КЛАСІ - До підручника МАТЕМАТИКА, 4 клас М. В. Богдановича - 2015 рік
ІІ СЕМЕСТР (71 ГОД)
ДРОБИ
26/2. ТЕМА: КОНТРОЛЬНА РОБОТА
ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ПЕРЕВІРИТИ РІВЕНЬ ЗНАНЬ УЧНІВ З ВИВЧЕНИХ ТЕМ
І варіант
1. З двох міст, відстань між якими 150 км, одночасно назустріч один одному виїхали велосипедист і мотоцикліст. Швидкість мотоцикліста 35 км/год, а швидкість велосипедиста становить 3/7швидкості мотоцикліста. Через скільки годин вони зустрінуться?
2. 485 120 : 8
12 м 78 см : 9
68 074 - 3 ∙ 8400
13 998 ∙ 6
35 ц 68 кг ∙ 4
(72 405 - 8090) : 5
3. Знайти значення виразу (а - а : 9) : 4, якщо а = 828.
4. Сторона рівностороннього трикутника дорівнює 8 см. Знайти площу квадрата, периметр якого дорівнює периметру цього трикутника.
II варіант
1. З двох міст назустріч один одному одночасно виїхали автобус і автомобіль. Швидкість автомобіля 80 км/год, а швидкість автобуса становить 3/4 швидкості автомобіля. Через 2 год вони зустрілися. Яка відстань між містами?
2. 45 900 : 6
8 км 640 м : 9
80 753 - 58 256 : 8
7 ∙ 6507
2 т 045 кг ∙ 8
(24 128 - 8064) : 4
3. Знайти значення виразу (b + b : 3) : 9, якщо b = 648.
4. Сторона рівностороннього шестикутника дорівнює 8 см. Знайти площу квадрата, периметр якого дорівнює периметру цього шестикутника.
Додаткові завдання
1. Трьом сестрам разом 19 років. Найменша з них на 5 років молодша від середньої і в 5 разів молодша від старшої. Скільки років кожній сестрі?
2. Квадрат, периметр якого 48 см, розрізали на 2 рівні частини й утворили прямокутник. Чому дорівнює периметр цього прямокутника?