УРОКИ МАТЕМАТИКИ В 4 КЛАСІ - До підручника МАТЕМАТИКА, 4 клас М. В. Богдановича - 2015 рік

ІІ СЕМЕСТР (71 ГОД)

ДРОБИ

26/2. ТЕМА: КОНТРОЛЬНА РОБОТА

ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ПЕРЕВІРИТИ РІВЕНЬ ЗНАНЬ УЧНІВ З ВИВЧЕНИХ ТЕМ

І варіант

1. З двох міст, відстань між якими 150 км, одночасно назустріч один одному виїхали велосипедист і мотоцикліст. Швидкість мотоцикліста 35 км/год, а швидкість велосипедиста становить 3/7швидкості мотоцикліста. Через скільки годин вони зустрінуться?

2. 485 120 : 8                   

12 м 78 см : 9                   

68 074 - 3 ∙ 8400

13 998 ∙ 6   

35 ц 68 кг ∙ 4                    

(72 405 - 8090) : 5

3. Знайти значення виразу (а - а : 9) : 4, якщо а = 828.

4. Сторона рівностороннього трикутника дорівнює 8 см. Знайти площу квадрата, периметр якого дорівнює периметру цього трикутника.

II варіант

1. З двох міст назустріч один одному одночасно виїхали автобус і автомобіль. Швидкість автомобіля 80 км/год, а швидкість автобуса становить 3/4 швидкості автомобіля. Через 2 год вони зустрілися. Яка відстань між містами?

2. 45 900 : 6

8 км 640 м : 9 

80 753 - 58 256 : 8

7 ∙ 6507       

2 т 045 кг ∙ 8

(24 128 - 8064) : 4

3. Знайти значення виразу (b + b : 3) : 9, якщо b = 648.

4. Сторона рівностороннього шестикутника дорівнює 8 см. Знайти площу квадрата, периметр якого дорівнює периметру цього шестикутника.

Додаткові завдання

1. Трьом сестрам разом 19 років. Найменша з них на 5 років молодша від середньої і в 5 разів молодша від старшої. Скільки років кожній сестрі?

2. Квадрат, периметр якого 48 см, розрізали на 2 рівні частини й утворили прямокутник. Чому дорівнює периметр цього прямокутника?



Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити