УРОКИ МАТЕМАТИКИ В 4 КЛАСІ - До підручника МАТЕМАТИКА, 4 клас М. В. Богдановича - 2015 рік

ІІ СЕМЕСТР (71 ГОД)

МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ НА РОЗРЯДНІ ЧИСЛА

28/2. ТЕМА: УСНЕ МНОЖЕННЯ КРУГЛИХ ДВОЦИФРОВИХ ТА БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА РОЗРЯДНІ (814-822)

ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ПОВТОРИТИ ПРИЙОМИ УСНОГО МНОЖЕННЯ ДВОЦИФРОВИХ І БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА РОЗРЯДНІ; УДОСКОНАЛЮВАТИ ВМІННЯ РОЗВ'ЯЗУВАТИ СКЛАДЕНІ ЗАДАЧІ З ДРОБАМИ

I. Перевірка домашнього завдання

На дошці записано вирази: 24 ∙ 3 - 24 - 36; 24 ∙ 3 - 36; 24 ∙ 3 - (24 + 36). Які з них є розв’язком задачі 812? Чому в першій дії треба 24 ∙ 3? Прочитати вираз, складений за вправою 813, та повідомити його значення.

II. Актуалізація та корекція опорних знань учнів

1. Завдання для опитування.

1) Обчислити вираз 30 214 ∙ 6.

2) Обчислити раціональним способом: 25 ∙ 144 ∙ 5. Які закони множення використали?

3) Задача. Ширина прямокутної ділянки 8 м, що становить її довжини. Знайти периметр і площу цієї ділянки.

2. Усні обчислення.

1) Вправа 814.

2) Помножити кожне із чисел 420, 0, 535, 4216 на 1, 0, 10, 100. Зробити висновок.

3) Обчислити зручним способом: 6 ∙ 7 ∙ 5; 8 ∙ 4 ∙ 25.

4) Задача. У їдальні витратили 28 кг моркви, це становить 2/5 маси всієї моркви, що була там. Скільки кілограмів моркви залишилося?

III. Повідомлення теми та мети уроку

Учитель повідомляє, що на уроці діти ознайомляться з прийомами усного множення круглих багатоцифрових чисел на розрядні.

IV. Вивчення нового матеріалу

Вправа 816. Перший і третій рядки виразів обчислити під керівництвом учителя, другий - самостійно.

V. Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

1. Задачі 817 і 818 розв’язати під керівництвом учителя. Проаналізувати від числових даних. Сильніші учні розв’язують завдання із *.

2. Записати коротко задачу 820 у вигляді таблиці. Аналіз провести від запитання. Скласти план, записати розв’язання.

3. Вправу 819 виконати самостійно.

4. Додаткові диференційовані завдання.

1) Задача. Для поливу капусти ввечері витратили 60 л води, що становило четверту частину води, яка була в бочці. Для поливу помідорів і перцю витратили у 2 рази більше, ніж на капусту. Скільки літрів води залишилося в бочці?

2) Записати вираз, значення якого дорівнює 100, використовуючи шість разів цифру 4, знаки дій і дужки. ((444 - 44) : 4 = 100).

3) Побудувати прямокутник, площа якого 12 см2, а периметр 26 см.

VI. Підсумок уроку

Повторили усне множення двоцифрових чисел і круглих багатоцифрових чисел на розрядні. Оцінювання учнями своєї роботи на уроці.






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.