Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

УРОКИ МАТЕМАТИКИ В 4 КЛАСІ - До підручника МАТЕМАТИКА, 4 клас М. В. Богдановича - 2015 рік

ІІ СЕМЕСТР (71 ГОД)

МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ НА РОЗРЯДНІ ЧИСЛА

28/2. ТЕМА: УСНЕ МНОЖЕННЯ КРУГЛИХ ДВОЦИФРОВИХ ТА БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА РОЗРЯДНІ (814-822)

ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ПОВТОРИТИ ПРИЙОМИ УСНОГО МНОЖЕННЯ ДВОЦИФРОВИХ І БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА РОЗРЯДНІ; УДОСКОНАЛЮВАТИ ВМІННЯ РОЗВ'ЯЗУВАТИ СКЛАДЕНІ ЗАДАЧІ З ДРОБАМИ

I. Перевірка домашнього завдання

На дошці записано вирази: 24 ∙ 3 - 24 - 36; 24 ∙ 3 - 36; 24 ∙ 3 - (24 + 36). Які з них є розв’язком задачі 812? Чому в першій дії треба 24 ∙ 3? Прочитати вираз, складений за вправою 813, та повідомити його значення.

II. Актуалізація та корекція опорних знань учнів

1. Завдання для опитування.

1) Обчислити вираз 30 214 ∙ 6.

2) Обчислити раціональним способом: 25 ∙ 144 ∙ 5. Які закони множення використали?

3) Задача. Ширина прямокутної ділянки 8 м, що становить її довжини. Знайти периметр і площу цієї ділянки.

2. Усні обчислення.

1) Вправа 814.

2) Помножити кожне із чисел 420, 0, 535, 4216 на 1, 0, 10, 100. Зробити висновок.

3) Обчислити зручним способом: 6 ∙ 7 ∙ 5; 8 ∙ 4 ∙ 25.

4) Задача. У їдальні витратили 28 кг моркви, це становить 2/5 маси всієї моркви, що була там. Скільки кілограмів моркви залишилося?

III. Повідомлення теми та мети уроку

Учитель повідомляє, що на уроці діти ознайомляться з прийомами усного множення круглих багатоцифрових чисел на розрядні.

IV. Вивчення нового матеріалу

Вправа 816. Перший і третій рядки виразів обчислити під керівництвом учителя, другий - самостійно.

V. Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

1. Задачі 817 і 818 розв’язати під керівництвом учителя. Проаналізувати від числових даних. Сильніші учні розв’язують завдання із *.

2. Записати коротко задачу 820 у вигляді таблиці. Аналіз провести від запитання. Скласти план, записати розв’язання.

3. Вправу 819 виконати самостійно.

4. Додаткові диференційовані завдання.

1) Задача. Для поливу капусти ввечері витратили 60 л води, що становило четверту частину води, яка була в бочці. Для поливу помідорів і перцю витратили у 2 рази більше, ніж на капусту. Скільки літрів води залишилося в бочці?

2) Записати вираз, значення якого дорівнює 100, використовуючи шість разів цифру 4, знаки дій і дужки. ((444 - 44) : 4 = 100).

3) Побудувати прямокутник, площа якого 12 см2, а периметр 26 см.

VI. Підсумок уроку

Повторили усне множення двоцифрових чисел і круглих багатоцифрових чисел на розрядні. Оцінювання учнями своєї роботи на уроці.









загрузка...

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.