Математика 4 клас I семестр - Розробки уроків - за підручником М. В. Богдановича - 2015 рік

ПОВТОРЕННЯ МАТЕРІАЛУ 3-го КЛАСУ. ВИВЧЕННЯ ПИСЬМОВОГО МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ В МЕЖАХ 1000

Урок 16. ПИСЬМОВЕ ДІЛЕННЯ З ОСТАЧЕЮ. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ РІВНЯНЬ. ЗАДАЧІ НА ЗНАХОДЖЕННЯ НЕВІДОМИХ ЗА ДВОМА РІЗНИЦЯМИ

Мета: розглянути табличні випадки ділення з остачею; повторити алгоритм письмового ділення на одноцифрове число; розвивати логічне мислення, обчислювальні навички; формувати компетентність уміння вчитися; виховувати пізнавальні інтереси.

ХІД УРОКУ

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. КОНТРОЛЬ І ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ УЧНІВ

1. Перевірка домашнього завдання

2. Усні обчислення

— Укажіть стрілкою маршрут від найменшої відповіді до найбільшої.

— З’єднайте стрілками вирази з однаковими відповідями.

3. Математичний диктант

• Скільки становить 2/6 години? 3/4 хв? 3/100 кг? 5/100 ц?

• В Олі є 1 грн. На g- вона купила 4 однакові гумки. Скільки коштує 1 гумка?

• 3 якою швидкістю повз равлик, якщо за 2 години він проповз 8 метрів?

4. Робота в групах

Завдання 3 (с. 24)

1) 217; 237; 257; 277; 297.

2) 175; 150; 125; 100; 75; 50.

3) 8; 7; 9; 6; 10; 5; 11; 4; 12; 3; 13; 214; 1.

5. Аналіз самостійної роботи

Аналіз помилок, допущених учнями під час виконання самостійної роботи з метою запобігання цих помилок на контрольній роботі.

6. Зарядка для очей

III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Підготовча вправа (завдання 746)

2. Пояснення вчителя (завдання 147)

Учитель пояснює алгоритм письмового ділення з остачею на одноцифрове число.

3. Первинне закріплення нового матеріалу

Завдання 148 (фронтально)

4. Фізкультхвилинка

IV. РОЗВИТОК МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ

1. Розв'язування задач

Завдання 149(1)

Учні ознайомлюються із задачею за текстом підручника. Фронтально складають план розв’язання задачі. Розв’язання кожен учень записує самостійно з наступною взаємоперевіркою в парах. Сильніші учні розв’язують задачу виразом, решта — по діях.

1) 218 + 436 = 654 (кг) — фруктів продали;

2) 700 - 654 = 46 (кг) — фруктів залишилося;

700 - (218 + 436) = 46 (кг)

Завдання 149(2)

1) 218 ∙ 2 = 436 (кг) — продали після обіду;

2) 218 + 436 = 654 (кг) — фруктів продали за день;

3) 700 - 654 = 46 (кг) — фруктів залишилося;

700 - (218 + 218 ∙ 2) = 46 (кг)

2. Практична робота. Робота в групах (завдання 151)

Учні будують коло з діаметром 4 см, позначають центр кола. Будують відрізок ОС, так, щоб точка С не належала кругу.

3. Колективне розв'язування рівнянь (завдання 150)

Перш ніж розв’язувати рівняння, учні пригадують, як знаходити невідомі доданок, зменшуване, ділене, дільник, множник.

х = 200, х = 620, х = 25 600, х = 70, х = 41

4. Завдання для допитливих «Банк математичних цікавинок»

Завдання 152 (усно)

V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Завдання 153; 154 (с. 23).

VI. ПІДСУМОК УРОКУ

— Що нового дізналися на уроці?

— Що ви очікували від уроку?

— Чи виправдалися ваші очікування?






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами.

Всі матеріали на сайті доступні за ліцензією Creative Commons Attribution-Sharealike 3.0 Unported CC BY-SA 3.0 та GNU Free Documentation License (GFDL)

Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посиланням на сайт, будьте вдячними ми приклали багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2007-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.