Математика 4 клас I семестр - Розробки уроків - за підручником М. В. Богдановича - 2015 рік

ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ

Урок 51. ПРОСТІ ЗАДАЧІ НА ОБЧИСЛЕННЯ ТРИВАЛОСТІ ПОДІЇ, ДАТИ ЇЇ ПОЧАТКУ, ДАТИ ЗАКІНЧЕННЯ ПОДІЇ

Мета: закріплювати вміння учнів розв'язувати прості арифметичні задачі на обчислення тривалості, початку або закінчення подій; продовжити вдосконалювати вміння виконувати обчислення над іменованими числами, які виражені одиницями часу; розвивати логічне мислення, уважність; виховувати інтерес до предмета.

ХІД УРОКУ

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. КОНТРОЛЬ, КОРЕКЦІЯ І ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ

1. Перевірка домашнього завдання

2. Усні обчислення

1) Гра «Знайти “зайве” рівняння».

2) Завдання 455.

3. Математичний диктант

— Запишіть одиниці часу.

а) 1 грудня 1991 року народ України на референдумі підтвердив Акт проголошення незалежності України.

б) 28 червня Україна святкує День Конституції.

в) Ми живемо у XXI столітті.

г) Князь Володимир охрестив Русь у 988 році.

д) Богдан Хмельницький був гетьманом України з 1648 по 1657 рік.

III. РОЗВИТОК МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ

1. Гра «Обчисли й перевір»

Завдання 456

Учні розв’язують приклади та виконують перевірку.

2. Фізкультхвилинка

3. Робота над задачами

Завдання 457

Учні ознайомлюються з умовою задачі за підручником. Складають колективно короткий запис, з’ясувавши, що 9 година вечора — це 21 година.

Початок — 8 год ранку

Тривалість — ?

Кінець — 9 год вечора — 21 год

Обідня перерва — 1 год

Учні розв’язують задачу за допомогою годинникового циферблата, а потім самостійно записують розв’язання в зошит. Один учень працює біля дошки, коментує розв’язання.

1) 21 год - 8 год - 1 год = 12 год — працює магазин.

130 : х = 2 96 - ас = 32

5 діб 4 год - 8 год = 4 доби 20 год 3 год 20 хв - 50 хв = 2 год 30 хв 10 год - 7 хв = 9 год 53 хв

Завдання 458 (фронтально з коментуванням)

Завдання 459

Учні складають короткий запис, з’ясувавши, що 4 година 16 хв вечора — це 16 год 16 хв.

Початок — 7 год 55 хв ранку

Тривалість — 7 год

Кінець — 4 год 16 хв вечора — 16 год 16 хв

Самостійне розв’язування задачі з подальшою самоперевіркою з дошки. Один учень працює за дошкою.

16 год 16 хв — 7 год 55 хв = 8 год 21 хв

4. Банк математичних цікавинок «Завдання для допитливих»

Завдання 460

Відповідь: відмінник Андрійко.

Завдання 4 (с. 86)

Учні читають задачу, колективно складають план розв’язання, короткий запис.

Розв’язують задачу в парах.

I спосіб

1) 30 ∙ 5 = 150 (м) — весь айсберг;

2) 150 - 30 = 120 (м) — підводна частина;

3) 120 - 30 = 90 (м) — більша підводна частина.

II спосіб

1) 1 - 1/5 = 4/5 (м) — становить підводна частина;

2) 30 ∙ 4 = 120 (м) — становить підводна частина;

4) 120 - 30 = 90 (м) — більша підводна частина.

IV. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Завдання 461; 462 (с. 74)

V. ПІДСУМОК УРОКУ

— Що повторили сьогодні на уроці?

— Які завдання сподобалися більше?






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами.

Всі матеріали на сайті доступні за ліцензією Creative Commons Attribution-Sharealike 3.0 Unported CC BY-SA 3.0 та GNU Free Documentation License (GFDL)

Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посиланням на сайт, будьте вдячними ми приклали багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2007-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.