Математика 4 клас - Розробки уроків - за підручником С.О. Скворцова - 2015 рік

Розділ ІІ

Урок №12 ( с. 26 – 27)

Мета: формувати навички виконання письмового множення на одноцифрове число в межах 1000.

Тип уроку: засвоєння нового матеріалу

Дидактичні задачі.  Вдосконалювати навички усного позатабличного множення та ділення (РЗ  ч. 1 с. 12, №1). Актуалізувати усні прийоми обчислень ( №1); письмові прийоми додавання та віднімання ( №2). Актуалізувати розуміння суті дії множення ( №3). Мотивувати введення письмового прийому множення та ознайомлення з ним ( №4). Ознайомити з алгоритмом письмового множення на одноцифрове число, здійснити первинне закріплення цього прийому ( №5). Формувати вміння виконувати  письмове множення на одноцифрове число в матеріалізованій формі (РЗ  ч. 1 с. 12, №2) та у формі мовлення вголос ( № 6). Вдосконалювати уміння розв’язувати задачі шляхом зіставлення задач на знаходження четвертого пропорційного та задач, обернених до задач на різницеве порівняння двох часток ( №7). Вдосконалювати навички ділення з остачею (РЗ  ч. 1 с. 12, №3).

Розвивальна задача: розвивати логічне мислення учнів (с. 25 №3).

Очікувані результати:

Учень (учениця):

Знає алгоритм письмового множення двоцифрового та трицифрового числа на одноцифрове, коментує виконувані дії. розпізнає задачу за її істотними ознаками (без уживання назви типу задачі), застосовує відповідний спосіб її розв’язування;





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити