Математика 4 клас - Розробки уроків - за підручником С.О. Скворцова - 2015 рік

Розділ ІІ

Урок №13 ( с. 28 – 29)

Мета: формувати навички виконання письмового множення на одноцифрове число в межах 1000.

Тип уроку: Закріплення та застосування знань, умінь та навичок

Дидактичні задачі.   Удосконалювати навички усних обчислень (РЗ  ч. 1 с. 13, №1). Зіставити усний та письмовий прийоми множення на одноцифрове число ( №1). Ознайомити із способом письмового множення одноцифрового числа на двоцифрове та трицифрове шляхом переставляння множників ( №2; РЗ  ч. 1 с. 13, №2). Актуалізувати правила множення та ділення з числами 0 і 1; ділення рівних чисел, множення і ділення на розрядну одиницю та уміння їх застосовувати в обчисленнях ( №3, 4; РЗ  ч. 1 с. 13, №3). Перенести алгоритм письмового множення на випадки обчислення, коли перший множник містить нуль в середині запису, формувати вміння виконувати письмове множення на одноцифрове число  ( №5). Вдосконалювати вміння розв’язувати задачі на спільну роботу шляхом зіставлення задач, в яких продуктивність спільної праці знаходять дією додавання  із задачами, в яких спільну продуктивність знаходять дією віднімання ( №6). Вдосконалювати навички ділення з остачею ( №7).  Актуалізувати вміння застосовувати правило порядку виконання дій та знаходити значення числових математичних виразів на чотири дії ( №8). Вдосконалювати уміння знаходити значення виразу зі змінною (РЗ  ч. 1 с. 13, №4); знаходити частину від числа  та число за величиною його частини (РЗ  ч. 1 с. 13, №5); виконувати арифметичні дії додавання та віднімання з іменованими числами (РЗ  ч. 1 с. 13, №6).

Розвивальна задача: розвивати логічне мислення учнів (№9).

Очікувані результати:

Учень (учениця):

Розуміє алгоритм письмового множення двоцифрового та трицифрового числа на одноцифрове, застосовує його у обчисленнях при множенні одноцифрового числа на двоцифрове та трицифрове, у випадках множення, коли трицифровий множник містить нуль в середині запису. розпізнає задачу на спільну роботу  за її істотними ознаками (без уживання назви типу задачі), застосовує відповідний спосіб її розв’язування, розуміючи у яких випадках продуктивність спільної праці знаходять дією додавання, а у яких – дією віднімання;





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити