Математика 4 клас - Розробки уроків - за підручником С.О. Скворцова - 2015 рік

Розділ ІІ

Урок №15 ( с. 32 – 33)

Мета: формувати уміння розв’язувати задачі на знаходження четвертого пропорційного способом відношень

Тип уроку: Закріплення та застосування знань, умінь та навичок

Дидактичні задачі.   Вдосконалювати навички усних обчислень ( №1). Актуалізувати спосіб відношень при розв’язуванні задач  на знаходження четвертого пропорційного ( №2 (1); РЗ  ч. 1 с. 15, №1). Дослідити вплив зміни шуканого задачі  на розв’язання, узагальнити спосіб відношень ( №2 (2); РЗ  ч. 1 с. 15, №1). Застосувати спосіб відношень при розв’язуванні задач на знаходження четвертого пропорційного ( №3). Вдосконалювати вміння розв’язувати складені задачі, що містять знаходження частини від невідомого числа ( №4). Вдосконалювати уміння обчислювати значення виразів на 4 дії ( №5); знаходити деякі розв’язки нерівності зі змінною ( №6). Вдосконалювати уміння розв’язувати задачі на час, на роботу з даними ( №7).

Розвивальна задача: розвивати логічне мислення учнів ( №8).

Очікувані результати:

Учень (учениця):

розпізнає задачу на знаходження четвертого пропорційного за її істотними ознаками (без уживання назви типу задачі), Розуміє спосіб відношень при розв’язуванні задач на знаходження четвертого пропорційного, застосовує його при розв’язуванні задач; застосовує алгоритм письмового множення двоцифрового та трицифрового числа на одноцифрове з розгорнутим поясненням;





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити