Математика 4 клас - Розробки уроків - за підручником С.О. Скворцова - 2015 рік
Розділ ІІ
Урок №15 ( с. 32 — 33)
Мета: формувати уміння розв’язувати задачі на знаходження четвертого пропорційного способом відношень
Тип уроку: Закріплення та застосування знань, умінь та навичок
Дидактичні задачі. Вдосконалювати навички усних обчислень ( №1). Актуалізувати спосіб відношень при розв’язуванні задач на знаходження четвертого пропорційного ( №2 (1); РЗ ч. 1 с. 15, №1). Дослідити вплив зміни шуканого задачі на розв’язання, узагальнити спосіб відношень ( №2 (2); РЗ ч. 1 с. 15, №1). Застосувати спосіб відношень при розв’язуванні задач на знаходження четвертого пропорційного ( №3). Вдосконалювати вміння розв’язувати складені задачі, що містять знаходження частини від невідомого числа ( №4). Вдосконалювати уміння обчислювати значення виразів на 4 дії ( №5); знаходити деякі розв’язки нерівності зі змінною ( №6). Вдосконалювати уміння розв’язувати задачі на час, на роботу з даними ( №7).
Розвивальна задача: розвивати логічне мислення учнів ( №8).
Очікувані результати:
Учень (учениця):
розпізнає задачу на знаходження четвертого пропорційного за її істотними ознаками (без уживання назви типу задачі), Розуміє спосіб відношень при розв’язуванні задач на знаходження четвертого пропорційного, застосовує його при розв’язуванні задач; застосовує алгоритм письмового множення двоцифрового та трицифрового числа на одноцифрове з розгорнутим поясненням;