Математика 4 клас - Розробки уроків - за підручником С.О. Скворцова - 2015 рік

Розділ ІІ

Урок №19 ( с. 40 – 41)

Мета: формувати навички письмового ділення трицифрового числа на одноцифрове.

Тип уроку: закріплення та застосування знань, умінь та навичок

Дидактичні задачі.  Вдосконалювати навички усного позатабличного множення та ділення (РЗ  ч. 1 с. 19, №1); обчислювальні навички ( №8). Актуалізувати  навички ділення з остачею, в тому числі й у випадках, коли ділене менше за дільник ( №1); уміння виконувати письмове ділення на одноцифрове число у випадку, коли третє неповне ділене утворюється з остачі та одиниць діленого ( №2). Перенести спосіб утворення неповного діленого з остачі та одиниць певного розряду діленого на утворення другого неповного діленого ( №3).  Формувати вміння виконувати дії письмового ділення, коли друге та третє неповні ділені утворюються з остачі та одиниць певного розряду діленого у матеріалізованій формі ((РЗ  ч. 1 с. 19, №2);  письмового ділення у формі мовлення вголос ( №4). Формувати уміння розв’язувати задачі на знаходження четвертого пропорційного двома способами ( №5, 6).

Розвивальна задача: розвивати логічне мислення учнів при розв’язуванні задач на знаходження четвертого пропорційного алгебраїчним методом ( №5); під час відновлення істинних рівностей ( №7) .

Очікувані результати:

Учень (учениця):

Виконує письмове ділення на одноцифрове число у випадку, коли третє неповне ділене утворюється з остачі та одиниць діленого. Розуміє спосіб утворення неповного діленого з остачі та одиниць певного розряду діленого  . застосовує алгоритм письмового множення двоцифрового та трицифрового числа на одноцифрове з розгорнутим поясненням;

Вміє розв’язувати задачі на знаходження четвертого пропорційного способом відношень.





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити