Математика 4 клас - Розробки уроків - за підручником С.О. Скворцова - 2015 рік

Розділ ІІ

Урок №30 ( с. 62 — 63)

Мета: формувати навички письмового ділення на двоцифрове число

Тип уроку: засвоєння нового матеріалу

Дидактичні задачі. Вдосконалювати навички усних обчислень (№9; РЗ ч. 1 с. 30, №1) . Актуалізувати прийом письмового ділення на двоцифрове число у випадку, коли значення частки записується однією цифрою; раціональний спосіб добору значення частки ( №1). Актуалізувати прийом письмового ділення трицифрового числа на одноцифрове у випадках, коли значення частки містить три та дві цифри; спосіб визначення найвищого розряду та кількості цифр у частці ( №2). Формувати вміння зіставляти випадки письмового ділення на двоцифрове число, коли частка записується однією цифрою та коли частка записується двома цифрами; переносити раціональний спосіб добору частки на знаходження цифри десятків та цифри одиниць значення частки ( №3). Ознайомити з виконанням письмового ділення на двоцифрове число у випадку, коли значення частки записується двома цифрами у матеріалізованій формі (РЗ ч. 1 с. 30, №2); у формі мовлення вголос (РЗ ч. 1 с. 30, №3; №4). Розвивати вміння досліджувати задачі шляхом зіставлення задач на спільну роботу та на подвійне зведення до одиниці, що мають схожий сюжет; вплив відмінностей у математичній структурі задач на план розв’язування ( № 5). Формувати уміння розв’язувати складені задачі, що містять знаходження частини від невідомого числа ( №6). Формувати навички письмового множення на двоцифрове число ( №7).

Розвивальна задача: розвивати логічне мислення учнів (№8).

Очікувані результати:

Учень (учениця):

Розуміє суть прийому письмового ділення на двоцифрове число, у випадку коли значення частки записується двома цифрами. Застосовує прийом письмового ділення на двоцифрове число, у випадку коли значення частки записується однією цифрою; Розуміє суть раціонального способу добору пробних цифр частки. застосовує алгоритм письмового множення на двоцифрове число; розпізнає задачу на подвійне зведення до одиниці та на спільну роботу за її істотними ознаками (без уживання назви типу задачі), застосовує відповідний спосіб її розв’язування.






Personalised Essay Writing Service for You

Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити