Математика 5 клас II семестр - Навчально-методичний посібник - за підручником Н. А. Тарасенкова - 2012 рік

Урок № 84. ВІДНІМАННЯ ДРОБУ ВІД НАТУРАЛЬНОГО ЧИСЛА

Цілі:

• навчальна: сформувати вміння виконувати віднімання дробу від натурального числа, виконувати вправи, які передбачають віднімання дробу від натурального числа;

• розвивальна: сприяти розвитку уваги учнів; формувати вміння бачити закономірності;

• виховна: виховувати працелюбність, наполегливість у досягненні мети; 

Тип уроку: засвоєння нових знань і вмінь.

Обладнання та наочність:

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

____________________________________________

____________________________________________

____________________________________________

II. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

1. Перевірка завдання, заданого за підручником

____________________________________________

____________________________________________

2. Виконання тестових завдань

Варіант 1

1) Які з наведених пар дробів взаємно доповнюють один одного до одиниці?

2) Обчисліть:

3) Купили одну діжечку меду. Першого тижня витратили 1/8 вмісту діжечки. Яка частина вмісту діжечки залишилась?

 Г) визначити неможливо.

Варіант 2

1) Які з наведених пар дробів взаємно доповнюють один одного до одиниці?

2) Обчисліть:

3) Купили один мішок картоплі. Першого місяця витратили 15/19 вмісту мішка. Яка частина вмісту мішка залишилася?

 Г) визначити неможливо.

Відповіді

Варіант 1

1-В, 2-Г, 3-А

Варіант 2

1-Б, 2-А, 3-В

IIІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Виконання усних вправ

1. (№ 1074) Подайте число 2 у вигляді неправильного дробу зі знаменником: 1) 3; 2) 4; 3) 5; 4) 8.

2. (№ 1075) Подайте число 5 у вигляді неправильного дробу зі знаменником: 1) 2; 2) 5; 3) 6; 4) 10.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

План вивчення теми

1. Правило віднімання звичайного дробу від натурального числа.

2. Способи віднімання звичайного дробу від натурального числа:

____________________________________________

____________________________________________

3. Приклади віднімання звичайного дробу від натурального числа:

____________________________________________

____________________________________________

V. ЗАСВОЄННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ

1. Робота за підручником (§ 27)

Усного 1081, 1082.

Письмово: № 1083, 1085, 1086, 1089, 1091.

2. Додаткові завдання

1) Розв’яжіть рівняння:

2) Тетянка купила два види цукерок: карамель і шоколадні. Карамелі вона купила 3 кг, а шоколадних на півкілограма менше. Скільки кілограмів шоколадних цукерок купила Тетянка?

VI. ПІДСУМКИ УРОКУ

1.

____________________________________________

____________________________________________

2. Виконання усних вправ

1) Укажіть цілу частину різниці:

2) Обчисліть:

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1. Завдання за підручником: § 27, № 1084, 1088, 1090, 1092.    

На повторення: № 1118.

2. Додаткове завдання. Порівняйте корені рівнянь




Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити